Hjælp til at logge ind

Når du logger på Mit Telenor eller vores app, skal du gøre det med et Telenor ID. Du har måske allerede en Telenor-profil, og så skal du faktisk bare logge ind som normalt – vi beder herefter om et par oplsyninger fra dig, hvorefter du automatisk får et Telenor ID. Herefter skal du ikke tænke mere over det.
Hvis du er helt ny på Mit Telenor, får du automatisk et Telenor ID, når du opretter dig.


Sådan opretter du et Telenor ID:
  1. Vælg "Log ind" øverst på denne side.
  2. Indtast dit mobilnummer. Det behøver ikke være et nummer fra Telenor.
  3. Verificer dit mobilnummer. Du modtager en sms med en kode.
  4. Tilføj den e-mail, du vil have tilknyttet dit Telenor ID.
  5. Verificer din e-mail. Du modtager en e-mail med en kode.
  6. Opret en adgangskode.
  7. Indtast dit CPR-nummer

Hvis du har problemer med at logge ind, kan du finde hjælp her.

Alternativ måde at logge ind

Log ind med NemID

Du kan ændre brugernavn og adgangskode til dit Telenor ID via Mit Telenor. På siden skal du klikke på "Gå til Telenor ID", hvorefter du kan foretage dine ændringer.

  1. Indtast dit mobilnummer eller din e-mailadresse, som er tilknyttet din konto, på login-skærmen og klik derefter på "Log ind".
  2. Hvis brugerkontoen findes, vises adgangskodefeltet. Hvis du har glemt din adgangskode, klikker du på linket "Glemt adgangskoden?" under adgangskodefeltet.
  3. Du får en sms eller e-mail med et link for at nulstille din adgangskode. Klik på linket og vælg en ny adgangskode.
Med hurtig adgang via sms får du begrænset adgang til oplysninger om dit abonnement. Du kan se forbruget på det telefonnummer, du er logget ind med, men du kan ikke ændre noget. For at få fuld adgang til alle oplysniger skal du logge ind med dit Telenor ID.
Ved at validere dit Telenor ID med NemID får du adgang til alle dine oplysninger. På denne måde sikrer vi også, at dine data er bedst muligt beskyttet. Hvis du ikke kan validere din konto med NemID, skal du kontakte os på 72 100 100.

Hvis du oplever problemer med at logge på NemID, skal du kontakte NemID for at komme videre.

Hvis du ikke kan logge ind, fordi dit nummer tilhører et andet Telenor ID, kan du fjerne dit nummer fra den tilknyttede konto. Fjern nummer fra tilknyttet konto

Mit Telenor er nem og enkel selvbetjening i appen eller i din browser. Her kan du fx holde styr på dit forbrug og betale dine regninger. Se mere her.

Hvis du er erhvervskunde og vil logge ind som administrator, skal du gå til selvbetjening for erhverv.

Hvis du er medarbejder med firmatelefon, kan du få begrænset adgang til oplysninger om dit forbrug via hurtig adgang - se ovenfor.

Hjalp denne side dig?

Tak for hjælpen med at gøre siden bedre