Hjælp til log ind og oprettelse af bruger i Mit Telenor

Har du brug for hjælp til at logge ind eller oprette dig som bruger i Mit Telenor?


Sådan logger du ind i Mit Telenor:
  1. Klik på ”Log ind” øverst til højre på denne side eller i Mit Telenor-appen.
  2. Klik på ”Fortsæt med Telenor ID”.
  3. Indtast din e-mailadresse eller dit mobilnummer. Det behøver ikke være et nummer fra Telenor. Klik på “Fortsæt".
  4. Du modtager en e-mail eller en sms med en kode, som du skal indtaste i feltet og trykke på pilen.
  5. Indtast nu din adgangskode og klik på ”Fortsæt”.
  6. Du er nu logget ind.
Klik her for at se guide med billeder.

Sådan opretter du dig som bruger:
  1. Klik på ”Log ind” øverst til højre på denne side eller i Mit Telenor-appen.
  2. Klik på ”Fortsæt med Telenor ID”.
  3. Vælg fanen ”Opret ny” i toppen.
  4. Indtast din e-mailadresse. Klik på "Fortsæt".
  5. Du modtager nu en e-mail med en kode, som du skal indtaste i feltet og trykke på pilen.
  6. Tilføj nu det mobilnummer, du vil have tilknyttet dit Telenor ID og acceptér Vilkår og Databeskyttelsespolitik. Det behøver ikke være et nummer fra Telenor.
  7. Du modtager nu en sms med en kode, som du skal indtaste i feltet og trykke på pilen.
  8. Lav en adgangskode og klik på "Fortsæt".
  9. Bekræft din identitet med NemID og klik på ”Fortsæt”.
  10. Du er nu logget ind.
Klik her for at se guide med billeder.
Kan du stadig ikke logge ind?
Prøv vores hurtige adgang, hvor du nemt og hurtigt logger ind med din NemID.

Du kan også ringe til Kundeservice på 72 100 100, så guider vi dig. Kundeservice er åbent alle hverdage og lørdage kl. 7-23.

Log ind med NemID

Du kan ændre brugernavn og adgangskode til dit Telenor ID via Mit Telenor. På siden skal du klikke på "Gå til Telenor ID", hvorefter du kan foretage dine ændringer.

  1. Indtast dit mobilnummer eller din e-mailadresse, som er tilknyttet din konto, på login-skærmen og klik derefter på "Log ind".
  2. Hvis brugerkontoen findes, vises adgangskodefeltet. Hvis du har glemt din adgangskode, klikker du på linket "Glemt adgangskoden?" under adgangskodefeltet.
  3. Du får en sms eller e-mail med et link for at nulstille din adgangskode. Klik på linket og vælg en ny adgangskode.
Ved at validere dit Telenor ID med NemID får du adgang til alle dine oplysninger. På denne måde sikrer vi også, at dine data er bedst muligt beskyttet. Hvis du ikke kan validere din konto med NemID, skal du kontakte os på 72 100 100.

Hvis du oplever problemer med at logge på NemID, skal du kontakte NemID for at komme videre.
Når du logger på Mit Telenor eller vores app, skal du gøre det med et Telenor ID. Du har måske allerede en Telenor-profil, og så skal du faktisk bare logge ind som normalt – vi beder herefter om et par oplysninger fra dig, hvorefter du automatisk får et Telenor ID. Herefter skal du ikke tænke mere over det.

Hvis du er helt ny på Mit Telenor, får du automatisk et Telenor ID, når du opretter dig.
Ønsker du nem og hurtig adgang til Mit Telenor, kan du logge ind med NemID eller via sms login.

Bemærk dog, at du med disse login-metoder får et overblik over dine abonnementer, men du får ikke fuld adgang til alle funktionaliteter. Du kan fx ikke se dine regninger.

Hvis du ikke kan logge ind, fordi dit nummer tilhører et andet Telenor ID, kan du fjerne dit nummer fra den tilknyttede konto. Fjern nummer fra tilknyttet konto

Mit Telenor er nem og enkel selvbetjening i appen eller i din browser. Her kan du fx holde styr på dit forbrug og betale dine regninger. Se mere her.

Hvis du er erhvervskunde og vil logge ind som administrator, skal du gå til selvbetjening for erhverv.

Hvis du er medarbejder med firmatelefon, kan du få begrænset adgang til oplysninger om dit forbrug via hurtig adgang - se ovenfor.

Hjalp denne side dig?

Tak for hjælpen med at gøre siden bedre