Skift din nuværende Internet udbyder

Du kan nemt og hurtigt opsige din nuværende bredbåndsforbindelse, når du skal skifte til Telenor. Du skal blot sende en e-mail med din opsigelse til din nuværende udbyder. Det er vigtigt, at du sender en mail (og ikke bare ringer), så du har bevis for at du har opsagt dit abonnement – du har nemlig ved tvivlstilfælde selv bevisbyrden for, at du har opsagt.

Hvis du har brug for hjælp, er du mere end velkommen til at kontakte Telenors kundeservice på 72 100 100

Find din udbyder på listen nedenfor, og kopier den ind i en ny e-mail. 

YouSee: kundeservice@yousee.dk

Kviknet: kundeservice@kviknet.dk

Telia: bredbaandprivat@telia.dk

DanskNet: kundeservice@dansknet.dk

FastSpeed: kundeservice@fastspeed.dk

Hiper: kundeservice@hiper.dk

Fullrate: kundeservice@fullrate.dk

Norlys (Eniig):  fiber@eniig.dk

Kopier teksten nedenfor ind i tekstfeltet i din e-mail. 

Kære [indsæt navnet på din udbyder]

Jeg vil gerne opsige mit internetabonnement hurtigst muligt – og samtidig sige nej tak til reklamer fremover.

Mit navn: [indsæt dit fulde navn]

Min adresse: [indsæt din adresse]

Kundenummer: [indsæt dit kundenummer og/eller ordrenummer]

Tak for hjælpen – jeg ser frem til jeres bekræftelse.

Med venlig hilsen
[Indsæt dit fulde navn]