Hvad er CONNECT?
Når du fremover logger på Mit Telenor eller vores app, skal du gøre det med en CONNECT-konto. Du har måske allerede en Telenor-profil, og så skal du faktisk bare logge ind som normalt – vi beder herefter om et par oplsyninger fra dig, hvorefter du automatisk får en CONNECT-konto. Herefter skal du ikke tænke mere over det.
Hvis du er helt ny på Mit Telenor, får du automatisk en CONNECT-konto, når du opretter dig.
Spørgsmål og svar
Du kan ændre brugernavn og adgangskode til din CONNECT-konto via Mit Telenor. På siden skal du klikke på "Gå til CONNECT", hvorefter du kan foretage dine ændringer.
- Indtast dit mobilnummer eller din e-mailadresse, som er tilknyttet din konto, på login-skærmen og klik derefter på "Log ind".
- Hvis brugerkontoen findes, vises adgangskodefeltet. Hvis du har glemt din adgangskode, klikker du på linket "Glemt adgangskoden?" under adgangskodefeltet.
- Du får en sms eller e-mail med et link for at nulstille din adgangskode. Klik på linket og vælg en ny adgangskode.