Brug for hjælp? Ring til os på 72 120 000

Opsig Telefoni

Vil du opsige til dit abonnement på Telefoni, skal du ringe til Kundeservice på 72 120 000. Når du opsiger dit Telefoni, opsiger du ikke automatisk dit abonnement på Bredbånd. Det fortsætter uændret.

Når du opsiger dit Telefoni, har du en opsigelsesperiode på 90 dage.

Skift abonnement 

Inden du opsiger, vil vi give dig mulighed for at skifte abonnement. Det er gratis at skifte abonnement – og du skifter enten ved at ringe til Kundeservice eller logge ind på Mit Telenor.

Vælg imellem:

  • Telefoni Small er til dig, der ringer mindre end 10 minutter om måneden og kun vil betale for de minutter du ringer. Abonnement: 0 kr./md.
  • Telefoni Large er til dig, der ringer mere end 10 minutter om måneden og vil betale fast pris pr. måned. Abonnement: 99 kr./md.

Passer et mobilabonnement bedre til dit behov?

Vores Fri+-abonnementer er valgfri data, fri sms/mms og tale. Har du brug for maksimum 4 eller 5 timer om måneden, dækker et af vores Basis-abonnementer måske bedre dit behov end et FRI+. Men uanset hvilket abonnement du vælger, får du 100 GB online lagerplads i skyen OneDrive med kvit og frit.

Har du brug for mere end et enkelt mobilabonnement, får du rabat, når du samler familiens abonnementer i et FRI+ Familie-abonnement. Udover valgfri data, fri sms/mms og tale får hvert medlem 1 TB online lagerplads.

Se vores mobilabonnementer

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback