Kundeservice

Hvis du vil vide mere om vores Kundeservice

Velkommen til Telenor Erhverv Kundeservice

72 120 000

 

Vi ved, at du som virksomhed har forskellige behov, så derfor har vi målrettet vores service dertil.

 

Vi tilbyder Key Account Service til vores store erhvervskunder.  Key Account Service er en specialiseret service, der er målrettet til at dække de behov, som jeres telefoniansvarlige og administratorer har.  Som telefoniansvarlig kan du kontakte Key Acocunt Service ved at ringe 72 120 00 ELLER oprette en sag på Onescreen Business. Når du er registreret som telefoniansvarlig eller administrator, så bliver du automatisk routet til Key Account Service.

 

Key Account Service holder åbent alle hverdage fra kl 8-17. Ringer du uden for åbningstid , så vil du automatisk blive navigeret til den almindelige erhvervskundeservice. I erhvervskundeservice holder vi åbent fra kl. 7-23 mandag-lørdag.

 

Den akutte hjælp lukker dog ikke. Har du eksempelvis brug for akut hjælp til spærring af sim-kort og til teknisk fejludbedring, så holder den del af kundeservice naturligvis åbent døgnet rundt, alle dage.

Key account service

Hverdage: 08.00-17.00

 

Firmaets administratorer/telefoniansvarlige stilles automatisk videre til et Key Account Service, som er et specialteam, der er ansvarligt for service til store virksomheder. Vær opmærksom på, at det er dit primære telefonnummer, som er routet ind, og når du benytter andre, så er de ikke routede.

Her kan du få svar og hjælp på alle generelle spørgsmål, eksempelvis:

  • Faktura
  • Dækning
  • Ændringer/pålægning af services på abonnementer
  • Abonnementsvilkår
  • Fejlmeldinger og tekniske spørgsmål til internet
  • Fejlmeldinger og tekniske spm til fastnet
  • Nordic Connect
  • Internet Access
  • SipTrunk
  • Multiplan

Start forfra

Start forfra

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Gå til forsiden af Playbook