Selvbetjeningsunivers
Hvis du vil vide mere om vores selvbetjeningsunivers
Det skal være simpelt og effektivt at være kunde hos Telenor.
Vores primære selvbetjeningsportal er OneScreen Business. OneScreen Business er det seneste skud på stammen, og ambitionen er, at denne skal indsluse de øvrige to på sigt, Multiplanportalen og VIP-portalen. I OneScreen Business er det nemt og enkelt at administrere den daglige drift af jeres telefoni-løsninger. Uanset om det er at få overblik over forbrug og abonnementer, lave ændringer, fejlmeldinger eller oprette en henvendelse til os, får I muligheden for det hele gennem OneScreen Business.
Find information om, hvordan du kommer godt i gang med OneScreen Business
OneScreen Business
I OneScreen Business kan du som administrator finde følgende funktionalitet til at administrere jeres løsning. Log på
Dashboard
Hurtigt overblik over og genvej til de vigtigste funktioner
Fakturaoverblik
Se og dowload samtlige fakturaer
Super admin
Hold selv styr på adgange og administrator-rettigheder
Forbrugsoverblik
Se medarbejdernes forbrug og tilpas abonnementerne
Forbrugsrapporter
Bestil detaljerede forbrugsrapporter efter behov
SLA rapporter
Download nemt rapporter om løsningshastighed og performance
Hurtig kontakt og fejlmelding
Få hurtigt svar på fejlmelding og forespørgsler
Du kan også benytte vores andre selvbetjeningsportaler
VIP portal
VIP portalen er Telenors indkøbsportal for erhvervskunder, hvor du som virksomhed kan købe telefoner og tilbehør samt administrere et stort antal opsætninger tilknyttet abonnementer og simkort.
Download informationer om VIP portalen
Hvis du har brug for hjælp og vejledning til brug af VIP portalen eller til at vælge de telefoner eller det tilbehør, f.eks. headsets, som passer til dine behov, så har vi specialister som sidder klar til at guide dig
VIP Kundecenter
Hverdage kl. 08.00-16.00
Telefon 72 129 999
Multiplan (Ren Mobil)
I Multiplan kan du selv bestemme dine løsninger - f.eks. redigere lokalnumre, brugernavne og spærreplaner.
Download informationer om Multiplan / Ren Mobil
Hvis du har brug for hjælp og vejledning til brug af Multiplan Selvbetjening, så har vi specialister som sidder klar til at hjælpe dig
Renmobil Hotline
Hverdag kl. 08.00-16.00
Telefon 72 127 100