Håndtering af nedbrud og fejlmeldinger
Hvis du vil vide mere om vores håndtering af nedbrud og fejlmeldinger
Hvis du vil vide mere om vores håndtering af nedbrud og fejlmelding
Vi ved at den forbindelse er vigtig, så derfor har vi en teknisk fejlmelding døgnet rundt alle ugens dage. Vi søger at afhjælpe fejl hurtigst muligt i henhold til service- og produkttype.
Du kan også følge vores løbende opdateringer på nedbrud og fejlmeldinger på vores hjemmeside.
Mobil support
Hverdage: 08.00 - 18.00
Telefon: 72 128 617
Teknisk support:
- M2M
Teknisk fejlmelding og nedbrud
Alle dage: 00.00 - 24.00
Telefon: 72 121 314
Fejlmeld:
- SIP Trunk
- Nordic Connect
- Internet Access
- ISDN30
- Direkte Linie og indendørs dækningsanlæg
Ren Mobil Hotline
Hverdage: 08.00 - 16.00
Telefon: 72 127 100
Fejlretning på Ren Mobil Løsninger:
- Søgeplaner
- Mobilt Omstillingsbord
- Statusplan
- IVR plan
- Ren Mobil App