Muligheder for servicering af dine ansatte

Hvis du vil vide mere om vores muligheder for servicering af dine ansatte

Velkommen til Telenor Kundeservice

Dine ansatte kan kontakte vores kundeservice eller benytte sig af vores Telenor App. I erhvervskundeservice holder vi åbent fra kl. 7-23 mandag-lørdag.

 

Den akutte hjælp lukker dog ikke. Har dine ansatte eksempelvis brug for akut hjælp til spærring af sim-kort, så holder den del af kundeservice naturligvis åbent døgnet rundt, alle dage.

 

Har dine ansatte eksempelvis brug for akut hjælp til spærring af simkort og fejlmelding af internet, så...

Mit Telenor app

Mit Telenor-appen giver dine ansatte et nemt og hurtigt overblik over deres abonnement. I appen kan de fx følge med i hvor meget data de har tilbage. Derudover kan de finde simkortnummer og PUK-kode samt få overblik over de specifikke abonnementsindstillinger.

 

Download Mit Telenor-appen gratis fra 

App Store eller Google Play.

Hvis du har brug for at tale med os, så sidder vi klar

Telefon: 72 120 000

Start forfra

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Gå til forsiden af Playbook