Håndtering af nedbrud og fejlmeldinger

Hvis du vil vide mere om vores håndtering af nedbrud og fejlmeldinger

Hvis du vil vide mere om vores håndtering af nedbrud og fejlmelding

Vi ved at den forbindelse er vigtig, så derfor har vi en teknisk fejlmelding døgnet rundt alle ugens dage. Vi søger at afhjælpe fejl hurtigst muligt i henhold til service- og produkttype.

 

Du kan også følge vores løbende opdateringer på nedbrud og fejlmeldinger på vores hjemmeside.

 

Læs mere

Mobil support

Mobil support

Hverdage: 08.00 - 18.00

Telefon: 72 128 617

 

Teknisk support:

  • M2M
Multiplan (pure mobile)

Multiplan (pure mobile)

Alle dage: 00.00 - 24.00

Telefon: 72 121 314

 

Fejlmeld:

  • SIP Trunk
  • Nordic Connect
  • Internet Access
  • ISDN30
  • Direkte Linie og indendørs dækningsanlæg

Start forfra

Start forfra

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Gå til forsiden af Playbook