Vi har gjort det overskueligt for jer
Kæmper jeres administration også med en tele-løsning, der er unødvendig avanceret? Så er det nok jeres nuværende udbyder, der gør det besværligt for jer,
Hos Telenor Erhverv kan I det meste selv. I jeres selvbetjening administrerer I både jeres abonnementer, I fordeler selv jeres datapulje, og I får det fulde overblik over forbrug og fakturaer. Når I kan gøre tingene nemt og enkelt på egen hånd, reduceres tele-bureaukratiet til et absolut minimum.
Herunder kan I læse fem andre grunde til, at 9 ud af 10 genvælger os som teleudbyder.
Vidste du at...
95% af vores kunder genvælger os ved næste udbud
For os er det vigtigste ikke, at I vælger os første gang. Men at I vælger os igen og igen. Og det gør 95 % af vores udbudskunder. I dag er vi den foretrukne leverandør inden for C25 indekset. For os er det bevis på, at vores løsninger virker i en travl virksomheds hverdag.
Med Telenor Erhverv kan I sige farvel til unødvendigt besvær:
Medarbejderbredbånd uden bureaukrati
Medarbejderbredbånd kan være en tidsrøver med forskellige bredbåndsudbydere, routerteknologier, løntilskud og skatteregler. Vi har lavet aftaler med alle infrastrukturejerne, så I kan få én samlet løsning: Business Internet.
Vi tager os af alt det tekniske, det økonomiske og det administrative. Og jeres medarbejdere får lynhurtigt internet hjemme, uanset om det er fiber eller 5G.
Det er nemmere, når man kan gøre det selv
Telenor Erhverv har som det eneste teleselskab for alvor udryddet komplicerede produkter, overflødige procedurer og snørklet struktur. Derfor får jeres virksomhed en ubesværet hverdag med ét enkelt abonnement og én faktura. Slut med 1000 siders pdf’er med 25 forskellige typer abonnementer.
I stedet kan I det meste i jeres selvbetjening: Bestille simkort, oprette og styre medarbejderprofiler, tildele udlandstelefoni osv.
Fuld valuta for jeres gigabytes
Alle virksomheder kender det. Når måneden er omme, har nogle medarbejdere brugt for meget data – og det koster. Omvendt har andre knapt brugt noget. Men de to ting bliver ikke udlignet. Det er ikke fair.
Hos Telenor Erhverv opererer vi med én stor samlet datapulje, som alle medarbejderne deler. Og den gælder for et helt år ad gangen. På den måde får I fuld valuta for de gigabytes, I allerede har købt.
Ingen kringlede fakturaer
Lange uoverskuelige tele-regninger er et problem hos store virksomheder. Det dræner regnskabsafdelingen for mange timer. Hos Telenor Erhverv har vi skrottet den gammeldags måde at fakturere på og erstattet den med én overskuelig faktura.
Med direkte adgang til OneScreen Business kan I styre jeres betalinger og få overblik over forbruget. I har også adgang til ”maskinrummet”, hvor I kan justere på alle detaljer, trække statistik mv.
Problemfri og tryg overflytning
Når I skifter til Telenor Erhverv, tager vi os af alt besværet med overflytningen. I får tilknyttet implementerings-managers, der sørger for at opsige gamle abonnementer og aftaler, ordner integrationen til jeres økonomisystem, klarer medarbejdernes nye SIM-kort, sætter device management op for IT-afdelingen osv.
Det gør vi hos Telenor Erhverv som de eneste. For hvad er idéen i at skifte teleselskab, hvis der bare kommer mere bøvl ud af det?