Selvbetjeningsunivers

Hvis du vil vide mere om vores selvbetjeningsunivers

Det skal være simpelt og effektivt at være kunde hos Telenor.

Vores primære selvbetjeningsportal er OneScreen Business. OneScreen Business er det seneste skud på stammen, og ambitionen er, at denne skal indsluse de øvrige to på sigt, Multiplanportalen og VIP-portalen. I OneScreen Business er det nemt og enkelt at administrere den daglige drift af jeres telefoni-løsninger. Uanset om det er at få overblik over forbrug og abonnementer, lave ændringer, fejlmeldinger eller oprette en henvendelse til os, får I muligheden for det hele gennem OneScreen Business.

 

Find information om, hvordan du kommer godt i gang med OneScreen Business

OneScreen Business

I OneScreen Business kan du som administrator finde følgende funktionalitet til at administrere jeres løsning. Log på

Dashboard

Hurtigt overblik over og genvej til de vigtigste funktioner

Fakturaoverblik

Se og dowload samtlige fakturaer

Super admin

Hold selv styr på adgange og administrator-rettigheder

Forbrugsoverblik

Se medarbejdernes forbrug og tilpas abonnementerne

Forbrugsrapporter

Bestil detaljerede forbrugsrapporter efter behov

SLA rapporter

Download nemt rapporter om løsningshastighed og performance

Hurtig kontakt og fejlmelding

Få hurtigt svar på fejlmelding og forespørgsler

Du kan også benytte vores andre selvbetjeningsportaler

VIP portal

VIP portalen er Telenors indkøbsportal for erhvervskunder, hvor du som virksomhed kan købe telefoner og tilbehør samt administrere et stort antal opsætninger tilknyttet abonnementer og simkort.

Download informationer om VIP portalen

 

Hvis du har brug for hjælp og vejledning til brug af VIP portalen eller til at vælge de telefoner eller det tilbehør, f.eks. headsets, som passer til dine behov, så har vi specialister som sidder klar til at guide dig

 

VIP Kundecenter

Hverdage kl. 08.00-16.00

Telefon 72 129 999

Multiplan (Ren Mobil)

I Multiplan kan du selv bestemme dine løsninger - f.eks. redigere lokalnumre, brugernavne og spærreplaner.

Download informationer om Multiplan / Ren Mobil

 

Hvis du har brug for hjælp og vejledning til brug af Multiplan Selvbetjening, så har vi specialister som sidder klar til at hjælpe dig

 

Renmobil Hotline

Hverdag kl. 08.00-16.00

Telefon 72 127 100

Start forfra

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Gå til forsiden af Playbook