Informationsmail til brugere

Informationsmail til brugere ved telefonskifte

Kære kollega,

 

Vi har valgt Telenor som ny teleleverandør i Danmark, og derfor er der behov for, at du udskifter dit simkort i din telefon, så du kan få din nye telefonipakke. Skiftet vil ske om ca. 14 dage.

 

Hvad skal jeg gøre?
Du vil modtage dit Telenor simkort ca. 10-14 dage før dit nummer flyttes til Telenor. Du vil modtage dit nye SIM kort via intern post (INFORMERER BRUGEREN, HVOR SIM KORT SKAL HENTES) 
På dagen for din flytning til Telenor skal du skifte SIM kortet i din telefon. Overførelsen starter efter midnat og når signalet på din telefon forsvinder, skal du indsætte det nye Telenor SIM kort (det sker typisk om morgenen). Din telefon vil virke med det samme, efter du har indsat det nye Telenor SIM kort.

 

Husk at du skal opsætte din telefonsvarer på ny efter SIM kortet er skiftet til Telenor. Dette gøres ved at ringe til +45 6050 0000 og følge vejledningen. Dine gamle beskeder på din telefonsvarer vil blive slettet, når din telefon overføres til Telenor. Sproget er som standard dansk, men du kan ændre sprogindstillinger til engelsk, hvis du ønsker det. Du vil modtage en påmindelse via SMS dagen før du flyttes

Vær opmærksom på:

Har du ekstra services hos din nuværende teleudbyder, vil disse blive lukket, når dit nummer overføres til Telenor. 


Denne mail er kun relateret til din mobil telefon. Hvis du har et firmebetalt bredbånd, vil du modtage en separat mail angående dette.

Hvis du er i EU, skal du blot følge de ovenstående trin, som hvis du var i Danmark. Husk at medbringe dit SIM kort 


Hvis du er udenfor EU på dagen for din flytning til Telenor, skal du udskyde din flytning, indtil du er tilbage i EU. Venligst kontakt din telefoniansvarlige (EVT INDSÆT TLF NUMMER) for at udskyde datoen for din flytning
 

On-site hjælp 
(GÆLDER FOR: PREMIUM -, PREMIUM + PAKKER OG HVIS DET ER TILKØBT) 


På dagen for overførelsen til Telenor vil der være on-site hjælp. Du kan finde stedet og åbningstider på vores intranet før go-live. Hjælperne vil kunne assistere med spørgsmål om telefon, iPads, SIM kort, opsætning af telefonsvarer osv.

Support

Under overgangen til Telenor kontakt venligst din telefoniansvarlig (INDSÆT NAVN OG TELEFON NUMMER) 


Hvis du har brug for yderligere hjælp: 
Om dit abonnement kontakt venligst din telefoniansvarlig 


Fejlmelding på f.eks. dækning, services som ikke virker, mm. kontakt venligst Telenor kundeservice på +45 72 12 00 00
På vores kundeservicesider vil du finde hjælp til dine spørgsmål

 

Vi ønsker dig en god overgang til Telenor

Med venlig hilsen

VIRKSOMHED & Telenor

Start forfra

Start forfra

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Gå til forsiden af Playbook