Call Management er mobil omstilling for dig med op til 30 medarbejdere

Call Management er mobil omstilling for dig med op til 30 medarbejdere

Med Call Management får du et hovednummer med bl.a. omstilling og velkomsthilsen, så du kan tage professionelt imod dine kunder. Call Management er altid gratis med et BusinessFirst abonnement.

Få overblikket med Call Management

Med Call Management fra Telenor kan du tilbyde en effektiv og mere målrettet service for dine kunder – og du sikrer samtidig, at du ikke går glip af potentielle ordrer. Call Management er nem og brugervenlig mobil omstilling, der giver dine kunder og samarbejdspartnere et professionelt førstehåndsindtryk med en venlig velkomsthilsen.

 

Call Management giver dig muligheden for at sætte dine indkommende opkald i system, så du som virksomhedsejer er sikker på, at der altid bliver svaret på alle opkald. Med omstilling kan du koncentrere dig 100% om din forretning, og du sparer samtidig en masse tid på at holde styr på dine opkald.

Call Management er nem mobil omstilling i lommen

Call Management er nem mobil omstilling i lommen

Med kun et hovednummer giver du dine kunder én indgang til din virksomhed. Du vælger selv, hvordan du vil tage imod opkaldene, og du sætter nemt den mobile omstilling op i appen.

Omstilling, der matcher dine behov

Call Management giver dig to muligheder, når det kommer til administrationen af dine indkommende opkald samt hvordan dine kunder skal ledes videre til den rigtige medarbejder.

 

Tastevalg

Du kan vælge en løsning, hvor kunden ringer ind på firmaets hovednummer og her præsenteres for en række valg, fx ”Tast 1 for driftsafdeling, tast 2 for økonomi, eller tast 3 for at høre vores åbningstider”. På den måde guides kunden nemt og enkelt videre til den helt rigtige service eller afdeling.

 

Søgeplan

I denne løsning ringer kunden ligeledes ind på firmaets hovednummer, hvorefter der viderestilles til de numre, der er sat op til at modtage opkald. En god løsning, hvis dit firma kører efter en vagtplan med forskellig bemanding i løbet en arbejdsdag- eller uge.

Det får du med Call Management

Call Management er brugervenlig mobil omstilling, der giver dig fuld kontrol over dine opkald. Med løsningens smarte features vil du få en nemmere arbejdsdag, der kan frigøre tid, som ellers ville gå til administration og arbejdsfordeling medarbejderne imellem.

Med Call Management kan du glæde dig til:

Med Call Management kan du glæde dig til:

1. Gratis hovednummer
2. Professionel velkomsthilsen (Både inden- og udenfor åbningstid)
3. Brugervenlig app med overskueligt selvbetjeningsunivers
4. Nem styring af tastevalg og ringegrupper
5. Opsætning af automatisk viderestilling, hvis du eller en kollega er på ferie
6. Nem ændring af åbne- og lukketider online – fx hen over julen
7. Hurtigt at ændre din løsning, hvis noget i din virksomhed ændrer sig

Smart løsning til den mindre virksomhed

Smart løsning til den mindre virksomhed

Vi ved, at der i en mindre virksomhed ofte skal handles hurtigt, og at det gode salg og den personlige service er altafgørende for en sund forretning. Derfor er Call Management et rigtig godt redskab til virksomheder, hvor der ikke sidder en receptionist og tager imod og fordeler opkaldene. Det hele styres automatisk, og du kan lægge din opmærksomhed på kunderne og dine kerneydelser.

 

Uanset om du fx er blomsterhandler, håndværker, frisør, eller har et mindre bureau, er Call Management mobil omstilling et super godt redskab til at arbejde mere effektivt.

 

Call Management - en vigtig spiller i Stuboggren.dk's vokseværk

Call Management - en vigtig spiller i Stuboggren.dk's vokseværk

Stuboggren.dk har med Call Management fået en effektiv og professionel kundeservice, hvor 99% af alle henvendelser på telefonen bliver besvaret inden for 10 sekunder.

 

Læs hele indlægget, og bliv klogere på, hvordan Call Management også kan hjælpe din virksomhed.

Forstå Call Management på ét minut

Her er dine fordele