Håndtering af nedbrud og fejlmeldinger

Hvis du vil vide mere om vores håndtering af nedbrud og fejlmeldinger

Hvis du vil vide mere om vores håndtering af nedbrud og fejlmelding

Vi ved at den forbindelse er vigtig, så derfor har vi en teknisk fejlmelding døgnet rundt alle ugens dage. Vi søger at afhjælpe fejl hurtigst muligt i henhold til service- og produkttype.

 

Du kan også følge vores løbende opdateringer på nedbrud og fejlmeldinger på vores hjemmeside.

 

Læs mere

Mobil support

Mobil support

Hverdage: 08.00 - 18.00

Telefon: 72 128 617

 

Teknisk support:

  • M2M
Teknisk fejlmelding og nedbrud

Teknisk fejlmelding og nedbrud

Alle dage: 00.00 - 24.00

Telefon: 72 121 314

 

Fejlmeld:

  • SIP Trunk
  • Nordic Connect
  • Internet Access
  • ISDN30
  • Direkte Linie og indendørs dækningsanlæg
Ren Mobil Hotline

Ren Mobil Hotline

Hverdage: 09.00 - 16.00

Telefon: 72 127 100

 

Fejlretning på Ren Mobil Løsninger: 

 

  • Søgeplaner
  • Mobilt Omstillingsbord
  • Statusplan
  • IVR plan
  • Ren Mobil App

 

Start forfra

Start forfra

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Gå til forsiden af Playbook