Services til fastnet

Læs om de forskellige services til fastnet herunder.

Med viderestilling fast nummer kan du få stillet alle dine telefonopkald videre til et på forhånd valgt nummer. Oplys nummeret, når du bestiller servicen. Opkald bliver stillet videre, når du enten ikke besvarer din telefon, eller når den er optaget. Der kan viderestilles til både danske og udenlandske fastnet- og mobilnumre samt personsøgernumre. Du betaler for viderestillingen såfremt det er til udlandet.


Begrænsninger:

  • Viderestillingsnummeret må maks. være på 16 cifre
  • Servicen kræver, at din telefon har tasterne * og #
  • Der kan ikke viderestilles til 112 og servicenumre
  • Automatisk vækning kan ikke viderestilles
  • Servicen kan ikke kombineres med banke på og parkering, viderestilling selvvalgt nummer og nækning

Med denne bliver dine opkald stillet videre til et nummer, du indkoder fra gang til gang.


Du kan vælge mellem tre forskellige viderestillinger:

  1. Viderestilling af alle opkald.
  2. Viderestilling af alle opkald, hvis du ikke tager telefonen.
  3. Viderstilling af alle opkald, hvis din telefon er optaget.

Hvis du ikke er i nærheden af din telefon eller ikke ønsker at blive forstyrret, kan du viderestille alle dine opkald direkte til et andet nummer, som du selv indkoder fra gang til gang. Der kan viderestilles til danske og udenlandske fastnet- og mobilnumre samt personsøgernumre. Du betaler for viderestillingen.

Begrænsninger:

  • Viderestillingsnummeret må maks. være på 16 cifre
  • Servicen kan ikke betjenes fra en betalingstelefon eller vha. tonenøgle
  • Der kan ikke viderestilles til 112 og servicenumre
  • Automatisk Vækning kan ikke viderestilles
  • Servicen kan ikke kombineres med Banke på/Parkering, Viderestilling Fast Nummer - alle opkald og Vækning
  • Servicen kræver, at din telefon har tasterne * og #

Priser:

Oprettelse Pr. måned
Viderestilling selvvalgt nummer
- alle opkald
0,00 kr. 12,80 kr.

Minutforbruget takseres efter gældende minuttakst afhængigt af, om det er en mobil- eller fastnettelefon, der bliver stillet videre til.

Antal services Rabatsats i %
0-1 Ingen rabat
2 31,25 %
3 47,92%
4 56,25%
5 65,00%
6 70,93%
7 75,00%
8 78,13%
9 80,56%
10 82,50%

 

Sådan bruger du viderestilling selvvalgt nummer - ved alle opkald:

Slå Viderestilling til Kontroller Viderestilling Slå Viderestilling fra
Tast *21*
Tast det nummer, der skal viderestilles til
Tast #
Aflyt besked
Læg røret på
Tast *#21#
Aflyt besked
Læg røret på
Tast #21#
Aflyt besked
Læg røret på

Med viderestilling selvvalgt nummer - ved optaget kan du selv viderestille dine telefonopkald til et nummer, du indkoder fra gang til gang. Dine opkald bliver stillet videre, når din telefon er optaget. Der kan viderestilles til danske og udenlandske fastnet- og mobilnumre samt personsøgernumre. Du betaler for viderestillingen.

Begrænsninger:

  • Viderestillingsnummeret må maks. være på 16 cifre
  • Servicen kan ikke betjenes fra en betalingstelefon eller vha. tonenøgle
  • Der kan ikke viderestilles til 112 og servicenumre
  • Automatisk Vækning kan ikke viderestilles
  • Servicen kan ikke kombineres med banke på/parkering, viderestilling fast nummer - alle opkald og Vækning
  • Servicen kræver, at telefonen har tasterne * og #
Oprettelse Pr. måned
Viderestilling selvvalgt nummer
-ved optaget
0,00 kr. 12,80 kr.

Minutforbruget bliver takseret efter gældende minuttakst afhængigt af, om det er en mobil- eller en fastnettelefon, der stilles videre til.

Antal services Rabatsats i %
0-1 Ingen rabat
2 31,25 %
3 47,92%
4 56,25%
5 65,00%
6 70,93%
7 75,00%
8 78,13%
9 80,56%
10 82,50%

 

Slå Viderestilling til Kontroller Viderestilling Slå Viderestilling fra
Tast *67*
Tast det nummer, der skal viderestilles til
Tast #
Aflyt besked
Læg røret på
Tast #67#
Aflyt besked
Læg røret på
Tast *#67#
Aflyt besked
Læg røret på

Med viderestilling selvvalgt nummer - ved manglende svar kan du viderestille dine telefonopkald til et telefonnummer, du selv indkoder fra gang til gang. Opkaldene bliver stillet videre, når du ikke tager din telefon. Der kan viderestilles til danske og udenlandske fastnet- og mobilnumre og personsøgernumre. Du betaler for viderestillingen.

Begrænsninger:

  • Viderestillingsnummeret må maks. være på 16 cifre
  • Servicen kan ikke betjenes fra en betalingstelefon eller vha. tonenøgle
  • Der kan ikke viderestilles til 112 og servicenumre
  • Automatisk Vækning kan ikke viderestilles
  • Servicen kan ikke kombineres med banke på/parkering, viderestilling fast nummer - alle opkald og vækning
  • Servicen kræver, at din telefon har tasterne * og #
Oprettelse Pr. måned
Viderestilling selvvalgt nummer
- ved manglende svar
0,00 kr. 12,80 kr.

Minutforbruget bliver takseret efter gældende minuttakst afhængigt af, om det er en mobil- eller fastnettelefon, der stilles videre til.

Antal services Rabatsats i %
0-1 Ingen rabat
2 31,25 %
3 47,92%
4 56,25%
5 65,00%
6 70,93%
7 75,00%
8 78,13%
9 80,56%
10 82,50%

 

Slå Viderestilling til Kontroller Viderestilling Slå Viderestilling fra Ændring af tiden før opkald
viderestilles (15 sek. er
standard)
Tast *61*
Tast det nummer, der skal viderestilles til
Tast #
Aflyt besked
Læg røret på
Tast #61#
Aflyt besked
Læg røret på
Tast *#61#
Aflyt besked
Læg røret på
Tast *61*
Tast det nummer, der skal viderestilles til
Tast * efterfulgt af tiden i sekunder (mellem 5 og 60 sekunder)
Tast #

Fejlmeldinger modtages døgnet rundt alle ugens dage. Ved major fejl kan fejlen forventes løst indenfor 4 timer. Ved minor fejl kan fejlen forventes løst senest dagen efter fejlmeldingen er oprettet. Døgnservice kræver en aftaleperiode på minimum 12 måneder.

Klassificering af major og minor fejl


Major Minor
Forbindelse afbrudt Kabelfejl
kan ikke tilringes Støj på linjen
Kan ikke ringe ud Periodiske udfald
Løsningen er ude af fuktion

Straksservice tilkøbes som en engangsydelse og medfører at en fejlmelding rykkes frem i fejlmeldingskøen.

Fejlmeldinger kan ske hele døgnet alle ugens dage, og fejlretning vil være påbegyndt senest 3 timer efter, at fejlmeldingen er modtaget. Fejlen kan forventes løst hurtigst muligt efter at fejlmelding er oprettet.

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice - Vi er klar mandag til lørdag 7-23.