Contact Center

For de fleste virksomheder er tilfredse kunder en forudsætning for at kunne drive en god forretning, og forventningerne til en professionel og personlig kundeservice har aldrig været højere.

For de fleste virksomheder er tilfredse kunder en forudsætning for at kunne drive en god forretning, og forventningerne til en professionel og personlig kundeservice har aldrig været højere.

Hvad er Telenor Contact Center?

Telenor Contact Center er en komplet telefoniløsning, der hjælper med at yde en effektiv, professionel og personlig kundeservice, som altid håndteres af den rette kompetence. I kan fx optimere og tilpasse ressourcerne efter belastning, så I undgår at miste vigtige samtaler med mulighed for salg.

Det får du:

Det får du:

  • Adgang til kø- og IVR-funktioner med åbningstid og velkomst
  • Stilles igennem til den medarbejder, som hun sidst har talt med
  • Stilles igennem til den rigtige kompetence med det samme
  • Tastemenuer som sender kaldet til den rigtige medarbejder
  • CallBack så kunden undgår at vente i kø
  • Performance og statistikker på opkald

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald

Nyhedsbrev fra Telenor Erhverv

Det er kun en gang imellem, vi har noget klogt at sige. Derfor spammer vi ikke din indbakke. Få gode råd, nyheder og tilbud i et omfang, der er til at arbejde videre med.