Call Management
Giv dine kunder den bedste oplevelse, når de ringer ind – og gå aldrig glip af et opkald.
Giv dine kunder den bedste oplevelse, når de ringer ind – og gå aldrig glip af et opkald.
Her er dine fordele
Professionel velkomst
Vi indtaler gratis velkomsthilsen, så din virksomhed fremstår professionelt
Ingen ringer forgæves
Med automatisk viderestilling eller tastevalg får dine kunder fat i den rigtige første gang
Spar tid i hverdagen
Din virksomhed er det vigtigste – få frigjort tid til at fokusere på din kerneforretning
Forstå Call Management på ét minut
Få overblikket med Call Management
Med Call Management fra Telenor kan du tilbyde en effektiv og mere målrettet service for dine kunder – og du sikrer samtidig, at du ikke går glip af potentielle ordrer. Call Management er nem og brugervenlig mobil omstilling, der giver dine kunder og samarbejdspartnere et professionelt førstehåndsindtryk med en venlig velkomsthilsen.
Call Management giver dig muligheden for at sætte dine indkommende opkald i system, så du som virksomhedsejer er sikker på, at der altid bliver svaret på alle opkald. Med omstilling kan du koncentrere dig 100% om din forretning, og du sparer samtidig en masse tid på at holde styr på dine opkald.
Call Management er nem mobil omstilling i lommen
Med kun et hovednummer giver du dine kunder én indgang til din virksomhed. Du vælger selv, hvordan du vil tage imod opkaldene, og du sætter nemt den mobile omstilling op i appen.
Omstilling, der matcher dine behov
Call Management giver dig to muligheder, når det kommer til administrationen af dine indkommende opkald, samt hvordan dine kunder skal ledes videre til den rigtige medarbejder.
Tastevalg
Du kan vælge en løsning, hvor kunden ringer ind på firmaets hovednummer og her præsenteres for en række valg, fx ”Tast 1 for driftsafdeling, tast 2 for økonomi, eller tast 3 for at høre vores åbningstider”. På den måde guides kunden nemt og enkelt videre til den helt rigtige service eller afdeling.
Søgeplan
I denne løsning ringer kunden ligeledes ind på firmaets hovednummer, hvorefter der viderestilles til de numre, der er sat op til at modtage opkald. En god løsning, hvis dit firma kører efter en vagtplan med forskellig bemanding i løbet en arbejdsdag- eller uge.
Status
Se hvornår de forskellige medarbejdere er ledige.Viderestilling
Viderestil opkald til den rigtige kollega.Omstilling med tastevalg
Kunden taster selv sit valg og bliver stillet videre.Søgeplan
Kald omstilles automatisk til ledig medarbejder i søgeplanen.Det får du med Call Management
Call Management er brugervenlig mobil omstilling, der giver dig fuld kontrol over dine opkald. Med løsningens smarte features vil du få en nemmere arbejdsdag, der kan frigøre tid, som ellers ville gå til administration og arbejdsfordeling medarbejderne imellem.
Med Call Management kan du glæde dig til:
1. Hovednummer
2. Professionel velkomsthilsen (både inden- og udenfor åbningstid)
3. Brugervenlig app med overskueligt selvbetjeningsunivers
4. Nem styring af tastevalg og ringegrupper
5. Opsætning af automatisk viderestilling, hvis du eller en kollega er på ferie
6. Nem ændring af åbne- og lukketider online – fx hen over julen
7. Hurtigt at ændre din løsning, hvis noget i din virksomhed ændrer sig