Call Management

Call Management sætter dine indkommende opkald i system, så du aldrig mister et opkald fra dine kunder. Uanset hvornår en kunde ringer til dig, vil kunden enten blive introduceret for en række muligheder eller blive viderestillet til den rigtige medarbejder.

Call Management er din egen sekretær, der automatisk giver kunderne en god oplevelse og effektiviserer din forretning.

Call Management sætter dine indkommende opkald i system, så du aldrig mister et opkald fra dine kunder. Uanset hvornår en kunde ringer til dig, vil kunden enten blive introduceret for en række muligheder eller blive viderestillet til den rigtige medarbejder.

Call Management er din egen sekretær, der automatisk giver kunderne en god oplevelse og effektiviserer din forretning.

Hovednummeret er døren til din virksomhed

Med et hovednummer giver du dine kunder én adgang til virksomheden. På den måde får du et overblik over din kundestrøm, hvilke af dine services der er mest eftertragtede og dine kunder bliver ledt i den rigtige retning – enten ved hjælp af viderestilling eller omstilling med tastevalg.

Du vælger selv, hvilke muligheder du vil give dine kunder, og hvornår hoveddøren skal være åben eller lukket. Med en app til din mobiltelefon administrerer du selv din omstilling, din viderestilling og dine åbningstider. 

Hvad er den rigtige opsætning for dig?

Hvad er den rigtige opsætning for dig?

Call Management giver dig mulighed for at administrere de indkommende opkald med enten tastevalg eller søgeplan. Den rigtige løsning afhænger helt af, hvordan din virksomhed er skruet sammen.

 

Omstilling med tastevalg
Tastevalg er løsningen, hvor kunden ringer ind på dit firmas hovednummer og præsenteres for en række valg. Det kan fx være: ”Tast 1 for driftsafdeling, tast 2 for salg, eller tast 3 for at høre vores åbningstider”. På den måde får du en bedre arbejdsgang, da kunden selv kan vælge den service eller afdeling, der ønskes

 

Viderestilling med søgeplan
Søgeplan er løsningen, hvor kunden ringer ind på dit firmas hovednummer, og viderestilles til de numre, der er sat op til at modtage opkald. Søgeplan er en god løsning, hvis dit firma kører efter en vagtplan med forskellig bemanding i løbet af en arbejdsdag. En søgeplan er også med til at sikre, at dine kunder aldrig ringer forgæves, og du aldrig mister en ordre.

Kan Call Management også hjælpe dig?

Med Call Management har vi fået en rentabel løsning, som vi kan udvide og tilpasse efter behov. Vi kan blive ved med at sætte nye numre ind i takt med at virksomheden vokser.

Kundecases

Martin Hoffmann
Sales Manager i Buledoktor

Det giver bare en ro, at vi ved, at vi gør vores for, at vores gæster får den bedst mulige service og ikke spilder tiden i telefonkøer, hvor de så ender med at få fat i den forkerte medarbejder.

Kundecases

Christina Rud
Restauratør på Rungsted Kro

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Kundeservice ikon

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald
Du kan også ringe til os med det samme på 72 128 890 mandag-torsdag fra 9-15.30 eller fredag fra 9-15.

Nyhedsbrev fra Telenor Erhverv

Det er kun en gang imellem, vi har noget klogt at sige. Derfor spammer vi ikke din indbakke. Få gode råd, nyheder og tilbud i et omfang, der er til at arbejde videre med.