Call Management

Call Management sætter dine indkommende opkald i system, så du aldrig mister et opkald fra dine kunder. Uanset hvornår en kunde ringer til dig, vil kunden enten blive introduceret for en række muligheder eller blive viderestillet til den rigtige medarbejder. Call Management er din egen sekretær, der automatisk giver kunderne en god oplevelse og effektiviserer din forretning.

Call Management sætter dine indkommende opkald i system, så du aldrig mister et opkald fra dine kunder. Uanset hvornår en kunde ringer til dig, vil kunden enten blive introduceret for en række muligheder eller blive viderestillet til den rigtige medarbejder. Call Management er din egen sekretær, der automatisk giver kunderne en god oplevelse og effektiviserer din forretning.

Hovednummeret er døren til din virksomhed

Med hovednummer og omstilling giver du dine kunder én adgang til virksomheden. På den måde får du et overblik over din kundestrøm, hvilke af dine services der er mest eftertragtede og dine kunder får en bedre oplevelse – enten ved hjælp af viderestilling eller omstilling med tastevalg.

Du vælger selv, hvilke muligheder du vil give dine kunder, og hvornår hoveddøren skal være åben eller lukket. Med en app til din mobiltelefon administrerer du selv din omstilling, din viderestilling og dine åbningstider. 

 

Se videoen og lær mere om, hvad Call Management kan gøre for dig. 

Webinar om Call Management d. 31. maj 2022

Webinar om Call Management d. 31. maj 2022

Har du et mobilabonnement hos os, er der rigtig stor sandsynlighed for, at du har Call Management med i pakken. Det er nemlig gratis inkluderet i næsten alle vores mobilabonnementer til erhverv. Du genkender det måske bedst som "hovednummer med omstilling".

 

Tirsdag den 31. maj 2022 fortæller vi dig alt, du behøver at vide om Call Management. Husk, at du både kan deltage kl 9.00 og 19.00.

 

Hvad får jeg med Call Management? Hvad er tastevalg, søgeplan, kan jeg få en velkomsthilsen, og hvordan fungerer den app egentlig? Det og meget mere hører du om, når vi stiller skarpt på Call Management.

 

På 30 minutter hører du om alle dine fordele, og hvordan det både gør hverdagen nemmere for dig og dine medarbejdere og samtidig sikrer en professionel linje med en god oplevelse for kunden.

Hvad er den rigtige opsætning for dig?

Call Management giver dig mulighed for at administrere de indkommende opkald med enten tastevalg eller søgeplan. Den rigtige løsning afhænger helt af, hvordan din virksomhed er skruet sammen.

Kan Call Management også hjælpe dig?

Med Call Management har vi fået en rentabel løsning, som vi kan udvide og tilpasse efter behov. Vi kan blive ved med at sætte nye numre ind i takt med at virksomheden vokser.

Kundecases

Martin Hoffmann
Sales Manager i Buledoktor

Det giver bare en ro, at vi ved, at vi gør vores for, at vores gæster får den bedst mulige service og ikke spilder tiden i telefonkøer, hvor de så ender med at få fat i den forkerte medarbejder.

Kundecases

Christina Rud
Restauratør på Rungsted Kro

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Kundeservice ikon

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald

Du kan også ringe til os med det samme på 72 128 890 mandag-torsdag fra 8:15-15:45 og fredag fra 8:15-15:15.

Nyhedsbrev fra Telenor Erhverv

Det er kun en gang imellem, vi har noget klogt at sige. Derfor spammer vi ikke din indbakke. Få gode råd, nyheder og tilbud i et omfang, der er til at arbejde videre med.