Call Management

Giv dine kunder den bedste oplevelse, når de ringer ind – og gå aldrig glip af et opkald.

Giv dine kunder den bedste oplevelse, når de ringer ind – og gå aldrig glip af et opkald.

Her er dine fordele

Forstå Call Management på ét minut

Få overblikket med Call Management

Med Call Management fra Telenor kan du tilbyde en effektiv og mere målrettet service for dine kunder – og du sikrer samtidig, at du ikke går glip af potentielle ordrer. Call Management er nem og brugervenlig mobil omstilling, der giver dine kunder og samarbejdspartnere et professionelt førstehåndsindtryk med en venlig velkomsthilsen.

 

Call Management giver dig muligheden for at sætte dine indkommende opkald i system, så du som virksomhedsejer er sikker på, at der altid bliver svaret på alle opkald. Med omstilling kan du koncentrere dig 100% om din forretning, og du sparer samtidig en masse tid på at holde styr på dine opkald.

Call Management er nem mobil omstilling i lommen

Call Management er nem mobil omstilling i lommen

Med kun et hovednummer giver du dine kunder én indgang til din virksomhed. Du vælger selv, hvordan du vil tage imod opkaldene, og du sætter nemt den mobile omstilling op i appen.

Omstilling, der matcher dine behov

Call Management giver dig to muligheder, når det kommer til administrationen af dine indkommende opkald, samt hvordan dine kunder skal ledes videre til den rigtige medarbejder.

 

Tastevalg

Du kan vælge en løsning, hvor kunden ringer ind på firmaets hovednummer og her præsenteres for en række valg, fx ”Tast 1 for driftsafdeling, tast 2 for økonomi, eller tast 3 for at høre vores åbningstider”. På den måde guides kunden nemt og enkelt videre til den helt rigtige service eller afdeling.

 

Søgeplan

I denne løsning ringer kunden ligeledes ind på firmaets hovednummer, hvorefter der viderestilles til de numre, der er sat op til at modtage opkald. En god løsning, hvis dit firma kører efter en vagtplan med forskellig bemanding i løbet en arbejdsdag- eller uge.

Det får du med Call Management

Call Management er brugervenlig mobil omstilling, der giver dig fuld kontrol over dine opkald. Med løsningens smarte features vil du få en nemmere arbejdsdag, der kan frigøre tid, som ellers ville gå til administration og arbejdsfordeling medarbejderne imellem.

Med Call Management kan du glæde dig til:

Med Call Management kan du glæde dig til:

1. Hovednummer

 

2. Professionel velkomsthilsen (både inden- og udenfor åbningstid)

 

3. Brugervenlig app med overskueligt selvbetjeningsunivers

 

4. Nem styring af tastevalg og ringegrupper

 

5. Opsætning af automatisk viderestilling, hvis du eller en kollega er på ferie

 

6. Nem ændring af åbne- og lukketider online – fx hen over julen

 

7. Hurtigt at ændre din løsning, hvis noget i din virksomhed ændrer sig

Hvad siger vores erhvervskunder om Call Management?

Med Call Management har vi fået en rentabel løsning, som vi kan udvide og tilpasse efter behov. Vi kan blive ved med at sætte nye numre ind i takt med at virksomheden vokser.

Kundecases

Martin Hoffmann
Sales Manager i Buledoktor

Det giver bare en ro, at vi ved, at vi gør vores for, at vores gæster får den bedst mulige service og ikke spilder tiden i telefonkøer, hvor de så ender med at få fat i den forkerte medarbejder.

Kundecases

Christina Rud
Restauratør på Rungsted Kro

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald

Få nyheder fra Telenor Erhverv

Gå ikke glip af gode råd, seneste nyheder og spændende tilbud. Tilmeld dig vores nyhedsbrev i dag, og få det hele leveret i indbakken.