Hardware-portalen er flyttet til OneScreen Business

Du kan nu bestille mobiltelefoner, tablets, tilbehør og routere i OneScreen Business. Hardware-portalen nedlukkes permanent 1. september 2025.

Du kan nu bestille mobiltelefoner, tablets, tilbehør og routere i OneScreen Business. Hardware-portalen nedlukkes permanent 1. september 2025.

Gå til OneScreen Business

Log på selvbetjeningsportalen OneScreen Business

Telenor Erhverv har gjort selvbetjening nemt og hurtigt, så du selv kan løse næsten alle opgaver med det samme.

Nu kan du også bestille hardware i OneScreen Business

Nyheder fra OneScreen Business

Nyheder fra OneScreen Business

Farvel til papirfakturaer

Nyt
Fra den 1. oktober 2025 stopper vi med at sende fakturaer med posten. 
I stedet får du dem direkte på e-mail - Hurtigt, sikkert og miljøvenligt.

  • Hvad betyder det for dig?
    Du vil se en besked under kontooverblik, fakturaoverblik, fakturadetaljer og kontodetaljer, hvis du i dag modtager fakturaer på papir.
    Her kan du nemt vælge at modtage dine fakturaer via e-mail fremover.
     

Forbedringer 

  • Bedre overblik over dine fakturaer.
    Vi har opdateret filterfunktionen på fakturaoverblikket, så du nu kan sortere efter både betalingsmetode og leveringsmetode.
    Det gør det lettere at finde det, du leder efter.
  • Korrekte leveringsadresser - hver gang
    For at undgå fejl og forsinkelser kan leveringsadressen på visse ordrer ikke længere ændres manuelt.
    Du kan istedet vælge en valideret adresse. 
  • Forventet leveringsdato på køb af hardware
    Når du køber hardware med en fremtidig levering, viser vi nu den forventede leveringsdato direkte i produktoverblikket.
    Så ved du, hvornår du kan regne med at modtage dine varer.
  • Brugerdetaljer er nu opdelt i faner for personlige oplysninger og kontiadgang, hvilket giver dig et langt bedre og overskueligt overblik.
30. jul. 2025
Nyheder fra OneScreen Business

Farvel til den gamle hardwareportal

Nyt

  • Hvis I har en hardware allowance konto, kan I nu benytte den, når I køber hardware i OneScreen Business.
    - Helt uden at skulle benytte den gamle hardwareportal

    Ved at samle hele jeres løsning ét sted, får I en mere effektiv og overskuelig administration.
    Det sparer tid, reducerer kompleksitet og gør håndteringen hos Telenor langt nemmere.

    Fra 1. september 2025 nedlukkes den gamle hardwareportal for kunder, der ikke er under en offentlig aftale. 

 

Forbedringer 

  • Vi har tilføjet 'Service by Telenor' som en separat kategori i filtreringen under abonnementer på kontodetaljesiden.
    Det gør det nemmere og mere overskueligt at få et hurtigt overblik over, hvilke serviceaftaler I har aktiveret ved Telenor

 

Rettelser

  • Saldoen på kontoudtoget afrundes nu korrekt ved download, så beløbet vises med øre angivelse
9. jul. 2025
Nyheder fra OneScreen Business

TrueTalk Partner API og Truetalk WallBoard kan nu bestilles i OneScreen Business

Nyt

  • Bestilling af 'TrueTalk Partner API' og 'TrueTalk WallBoard er nu muligt at bestille på bestillingssiden
  • Visning af TrueTalk Partner API-informationer er nu tilføjet i abonnementsdetaljer.
    Dette giver kunderne mulighed for nemt at identificere og tilføje manglende services til deres 'True Talk Company'
  • TrueTalk bestillinger vises nu i både ordreoverblikket og i ordredetaljerne, hvilket giver bedre indsigt og sporbarhed i bestillingsflowet

Forbedringer 

  • Nye betalingsmuligheder, MobilePay og ny kortbetaling er tilføjet for mindre erhvervskunder under betalingsmetode, og den valgte betalingsmetode vises nu også i kontodetaljer
  • Tilføjelse af periode  og balance på kontoudtog, der downloades fra OneScreen Business
8. jul. 2025

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Kundeservice ikon

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald