Hardware-portalen er flyttet til OneScreen Business

Du kan nu bestille mobiltelefoner, tablets, tilbehør og routere i OneScreen Business. Hardware-portalen nedlukkes permanent 1. september 2025.

Du kan nu bestille mobiltelefoner, tablets, tilbehør og routere i OneScreen Business. Hardware-portalen nedlukkes permanent 1. september 2025.

Gå til OneScreen Business

Log på selvbetjeningsportalen OneScreen Business

Telenor Erhverv har gjort selvbetjening nemt og hurtigt, så du selv kan løse næsten alle opgaver med det samme.

Nu kan du også bestille hardware i OneScreen Business

Guide til at bestille hardware i OneScreen Business

 

  • Log på OneScreen Business 
  • Tryk på menupunktet "Bestil"  
  • Tryk på fanen "Bestil hardware"
  • Vælg den telefon, tablet eller tilbehør du vil bestille, ved at klikke på den
  • Vælg antal og tryk "Tilføj til kurv"
  • Følg købsflowet og der har du bestilt hardware 

 

Nyheder fra OneScreen Business

Nyheder fra OneScreen Business

Hold kontaktoplysningerne opdateret - og undgå at gå glip af vigtig info.

Nyt

Virksomhedens superadministrator kan nu se og opdatere kontaktoplysninger for virksomhedens primære kontaktperson i selvbetjeningen.
Det betyder, at I sikrer korrekt modtagelse af vigtige beskeder som: 

  • Påmindelser
  • Påmindelser
  • Ordrebekræftelser

En enkel måde at undgå misforståelser og sikre, at intet går tabt.

Forbedringer

Nemmere filtrering ved hardwarebestilling.
Når du bestiller hardware, kan du nu filtrere efter lagerstatus:

  • På lager
  • Ikke på lager

Det giver dig et hurtigere overblik og bedre planlægning af dine indkøb.

Navigationsflowet er justeret, så når du åbner abonnementsdetaljer fra Business All forbrugsdetaljer,
fører tilbage-knappen dig korrekt tilbage til forbrugsdetaljer - og ikke til abonnementsoversigten.

8. sep. 2025
Nyheder fra OneScreen Business

Nu muligt at vælge fremtidig aktiveringsdato for tilføjelse af ekstra service

Nyt

  • Når der tilføjes ekstra service(s) til eksisterende abonnement(er) er det nu muligt at vælge en fremtidig dato for hvornår servicesen skal tilføjes.  

Forbedringer 

  • Det er nu muligt at betale med en hardware salgskonto, selvom kontoen er i rykkerforløb.
  • Abonnementsrapporten indholde nu også Service og TrueTalk.
26. aug. 2025
Nyheder fra OneScreen Business

Forbedret håndtering af hardwarebestillinger og brugeroplevelse

Nyt
Når du bestiller mere end 19 enheder af samme hardwareprodukt, kræver det manuel behandling.
Derfor har vi gjort det nemmere for dig at følge med:

  • Du får automatisk besked ved en ordreafslutning, hvis din bestilling kræver manuelt behandling
  • En ny fane “Bestillinger” under “Ordrer” giver dig detaljeret overblik over dine hardwarebestillinger.
  • Du kan filtrere på status: igangværende eller gennemført – så du hurtigt finder det, du søger.

Under “Brugerdetaljer” finder du nu fanen “Notifikationer”.  

Her kan du:

  • Aktivere relevante beskeder og påmindelser - så du aldrig går glip af vigtig information.
  • Hvis du er superadministrator, kan du også slå notifikationer til for andre brugere i OneScreen Business.

Forbedringer 

Det er nu blevet nemmere og hurtigere for dig at finde den rigtige hardware, når du bestiller.

Filterfunktionen er blevet opdateret, så du nu kan:

  • Få et mere overskueligt overblik over farver – de er grupperet i enkle kategorier som blå, rød, hvid osv.
  • Navigere mere effektivt – filtre som farve og størrelse vises nu alfabetisk eller numerisk, afhængigt af typen.
11. aug. 2025

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Kundeservice ikon

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald