Hardware-portalen er flyttet til OneScreen Business

Du kan nu bestille mobiltelefoner, tablets, tilbehør og routere i OneScreen Business. Hardware-portalen nedlukkes permanent 1. september 2025.

Du kan nu bestille mobiltelefoner, tablets, tilbehør og routere i OneScreen Business. Hardware-portalen nedlukkes permanent 1. september 2025.

Gå til OneScreen Business

Log på selvbetjeningsportalen OneScreen Business

Telenor Erhverv har gjort selvbetjening nemt og hurtigt, så du selv kan løse næsten alle opgaver med det samme.

Nu kan du også bestille hardware i OneScreen Business

Guide til at bestille hardware i OneScreen Business

 

  • Log på OneScreen Business 
  • Tryk på menupunktet "Bestil"  
  • Tryk på fanen "Bestil hardware"
  • Vælg den telefon, tablet eller tilbehør du vil bestille, ved at klikke på den
  • Vælg antal og tryk "Tilføj til kurv"
  • Følg købsflowet og der har du bestilt hardware 

 

Nyheder fra OneScreen Business

Nyheder fra OneScreen Business

Nyt og forbedret forbrugsoverblik samt forbrugsdetaljer

Nyt

Nyt forbrugsoverblik

Vi lancerer en ny samlet overblikside, der giver et enkelt og overskueligt indblik i forbruget for hver medarbejder.

Overblikket får sin egen knap ’forbrug’ i menuen til venstre, så det er nemt at finde og gør det lettere løbende at følge op på forbrug.

Overblikket er opdelt i tre intuitive faner, så du hurtigt kan navigere og finde den information, du har brug for:

  • Dataforbrug: Data i Danmark, Data i EU og Data i Danmark+GoEurope
  • Opkald, SMS og MMS
  • Forbrug uden for abonnementet

Udbytte

  • Se alle abonnementers forbrug samlet – uden at klikke ind på hvert enkelt.
  • Følg med i dataforbrug, så ingen medarbejder står uden data.
  • Opdag hurtigt forbrug uden for abonnementet og tag handling med det samme.
  • Nem handling: Køb ekstra data direkte fra overblikket til et eller flere abonnementer.
  • Dyk ned i forbruget for det enkelte abonnement, hvis der er ekstra forbrug.

Denne funktion gør det lettere at administrere abonnementer, reducere uforudsete omkostninger og sikre, at alle medarbejdere har den nødvendige dækning.

 

Ny visning af forbrug i abonnementsdetaljer

På siden Abonnementsdetaljer under fanen 'Forbrug' kan du nu se mere detaljeret information om den enkelte brugers forbrug:

  • Data: Tilladt data, data i abonnementet, mulighed for at bestille ekstra data
  • Forbrug: Forbrug tilbage, forbrug anvendt, og hvornår forbruget nulstilles
  • Opkald, SMS og MMS: Viser inkluderet forbrug samt eventuelt ekstra forbrug
  • Køb: Alle køb vises med tilhørende pris

Udbytte

  • Fuld kontrol over jeres abonnementer og udgifter
  • Klar opsummering af alle ekstra omkostninger
  • Intuitiv visning af forbrug gør det nemt at finde relevante oplysninger

 

Anbefalet tilbehør

For at gøre det nemmere at vælge det rette tilbehør, når du bestiller hardware, introducerer vi nu en ny funktion.

Når du tilføjer et produkt til kurven, præsenteres du for relevante tilbehørsanbefalinger samt muligheden for at shoppe videre eller gå til kassen.

Anbefalingerne er skræddersyet til det valgte produkt for at sikre en komplet løsning.

Udbytte

  • Du får hjælp til at vælge det rette tilbehør uden ekstra besvær.
  • Mindre behov for efterfølgende support og ekstra bestillinger.
  • En mere sammenhængende og intuitiv shoppingoplevelse.
9. dec. 2025
Nyheder fra OneScreen Business

Opdateret betalingsmetode og fakturabetaling

Nyt


Vi har gjort det nemmere og mere fleksibelt for dig at betale dine regninger.  

Telenor har skiftet betalingsudbyder til Frisbee, og denne opdatering er nu fuldt implementeret i OneScreen Business.

Med den nye løsning kan du også vælge mobilbetaling, hvilket giver en mere moderne og bekvem betalingsoplevelse.


Vi har samtidig opdateret alle steder i systemet, hvor du vælger betalingsmetode, så det er enkelt og intuitivt.

 

3. dec. 2025
Nyheder fra OneScreen Business

Favorit adresser kan nu tilføjes ved ordrer og ændringer, der kræver levering

Nyt

  • Favoritadresser ved bestilling og ændringer.

    Det er nu muligt at tilføje og vælge favoritadresser, når du bestiller hardware, mobil, mobilt internet eller internet eller bestiller en ændring af et abonnement, hvor levering er nødvendig.

    Fordele:

    Hurtigere bestilling: Gem dine foretrukne leveringsadresser og vælg dem med ét klik.

    Mindre fejl: Undgå at indtaste adresseoplysninger manuelt hver gang.

    Bedre overblik: Administrer dine favoritadresser direkte i bestillingsflowet.

Forbedringer 

  • Forbedret profilhåndtering.

    Indstillingerne for Favorit handlinger og Notifikationer er nu samlet profilsiden under dedikerede faner.

    Når du vælger 'Se og rediger profil' fra sidebaren, åbnes profilsiden med alle relevante indstillinger tilgængelige.

    Fordele:

    Én samlet adgang til alle personlige indstillinger.

    Hurtigere og mere intuitiv redigering af personlige oplysninger, notifikationer og favorit handlinger.

Rettelser

  • Opdatering af 'Download hardware oversigt'.

    I den forrige release introducerede vi muligheden for at downloade en hardwareoversigt. Her manglede felterne 'Størrelse' og 'Farve' i udtrækket.

    Med denne release er disse oplysninger nu inkluderet, du får en mere komplet oversigt ved download.



31. okt. 2025

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Kundeservice ikon

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald