Nem og effektiv selvbetjening

OneScreen Business er jeres egen selvbetjening, hvor I har kontrol og overblik over jeres abonnementer. Her kan I styre jeres abonnementer, når det passer jer.

OneScreen Business er jeres egen selvbetjening, hvor I har kontrol og overblik over jeres abonnementer. Her kan I styre jeres abonnementer, når det passer jer.

Bestil et opkald
Få kontrolfrihed og følg forbruget

Få kontrolfrihed og følg forbruget

I kan selv bestille og ændre abonnementer, samt følge jeres forbrug
Alt er samlet ét sted

Alt er samlet ét sted

I kan nemt finde jeres fakturaer og bilag, der dækker alle jeres abonnementer
Sikkerhed og support

Sikkerhed og support

Hvis der opstår tvivlsspørgsmål, har I altid en fast rådgiver inden for rækkevidde

OneScreen Business gør det nemt og hurtigt at administrere vores mobiltelefoni, og det giver os et overblik over vores dataforbrug, som vi aldrig har haft før.

Kim Brøndberg

IT Manager, GROHE

En portal under konstant udvikling

OneScreen Business er under konstant udvikling med henblik på at forbedre oplevelsen af portalen for vores kunder.

Herunder kan du læse de 3 seneste nyheder fra OneScreen Business.

Nyheder fra OneScreen Business

Nyheder fra OneScreen Business

Forbedret håndtering af hardwarebestillinger og brugeroplevelse

Nyt
Når du bestiller mere end 19 enheder af samme hardwareprodukt, kræver det manuel behandling.
Derfor har vi gjort det nemmere for dig at følge med:

  • Du får automatisk besked ved en ordreafslutning, hvis din bestilling kræver manuelt behandling
  • En ny fane “Bestillinger” under “Ordrer” giver dig detaljeret overblik over dine hardwarebestillinger.
  • Du kan filtrere på status: igangværende eller gennemført – så du hurtigt finder det, du søger.

Under “Brugerdetaljer” finder du nu fanen “Notifikationer”.  

Her kan du:

  • Aktivere relevante beskeder og påmindelser - så du aldrig går glip af vigtig information.
  • Hvis du er superadministrator, kan du også slå notifikationer til for andre brugere i OneScreen Business.

Forbedringer 

Det er nu blevet nemmere og hurtigere for dig at finde den rigtige hardware, når du bestiller.

Filterfunktionen er blevet opdateret, så du nu kan:

  • Få et mere overskueligt overblik over farver – de er grupperet i enkle kategorier som blå, rød, hvid osv.
  • Navigere mere effektivt – filtre som farve og størrelse vises nu alfabetisk eller numerisk, afhængigt af typen.
11. aug. 2025
Nyheder fra OneScreen Business

Farvel til papirfakturaer

Nyt
Fra den 1. oktober 2025 stopper vi med at sende fakturaer med posten. 
I stedet får du dem direkte på e-mail - Hurtigt, sikkert og miljøvenligt.

  • Hvad betyder det for dig?
    Du vil se en besked under kontooverblik, fakturaoverblik, fakturadetaljer og kontodetaljer, hvis du i dag modtager fakturaer på papir.
    Her kan du nemt vælge at modtage dine fakturaer via e-mail fremover.
     

Forbedringer 

  • Bedre overblik over dine fakturaer.
    Vi har opdateret filterfunktionen på fakturaoverblikket, så du nu kan sortere efter både betalingsmetode og leveringsmetode.
    Det gør det lettere at finde det, du leder efter.
  • Korrekte leveringsadresser - hver gang
    For at undgå fejl og forsinkelser kan leveringsadressen på visse ordrer ikke længere ændres manuelt.
    Du kan istedet vælge en valideret adresse. 
  • Forventet leveringsdato på køb af hardware
    Når du køber hardware med en fremtidig levering, viser vi nu den forventede leveringsdato direkte i produktoverblikket.
    Så ved du, hvornår du kan regne med at modtage dine varer.
  • Brugerdetaljer er nu opdelt i faner for personlige oplysninger og kontiadgang, hvilket giver dig et langt bedre og overskueligt overblik.
30. jul. 2025
Nyheder fra OneScreen Business

Farvel til den gamle hardwareportal

Nyt

  • Hvis I har en hardware allowance konto, kan I nu benytte den, når I køber hardware i OneScreen Business.
    - Helt uden at skulle benytte den gamle hardwareportal

    Ved at samle hele jeres løsning ét sted, får I en mere effektiv og overskuelig administration.
    Det sparer tid, reducerer kompleksitet og gør håndteringen hos Telenor langt nemmere.

    Fra 1. september 2025 nedlukkes den gamle hardwareportal for kunder, der ikke er under en offentlig aftale. 

 

Forbedringer 

  • Vi har tilføjet 'Service by Telenor' som en separat kategori i filtreringen under abonnementer på kontodetaljesiden.
    Det gør det nemmere og mere overskueligt at få et hurtigt overblik over, hvilke serviceaftaler I har aktiveret ved Telenor

 

Rettelser

  • Saldoen på kontoudtoget afrundes nu korrekt ved download, så beløbet vises med øre angivelse
9. jul. 2025
Udviklet med inddragelse af portalens brugere

Udviklet med inddragelse af portalens brugere

Er du bruger af OneScreen Business og gerne vil have indflydelse på, hvordan vi forbedrer portalen? Så bliv en del af vores brugerpanel og få mulighed for at påvirke udviklingen.

Log på selvbetjeningsportalen OneScreen Business

Telenor Erhverv har gjort selvbetjening nemt og hurtigt, så du selv kan løse næsten alle opgaver med det samme.