Hvis du vil vide mere om hvordan vi implementerer din løsning

Det hjælper vi med

Du får en dedikeret implementeringsmanager, som styrer forløbet.

Implementeringsmanageren

 

  • er din SPOC og har mange års erfaring med implementering af telefoniløsninger
  • sikrer at processen forløber optimalt og effektivt
  • sørger for kvalitetssikring af leverancerne i projektet

Forventningen til dig

Vi sørger for at dit ressourceforbrug er minimalt. De få opgaver, som du skal tage dig af, er følgende:

 

  • Allokere de rigtige ressourcer til projektet
  • Koordinere projektets aktiviteter
  • Foretage validering af data i samarbejde med os
  • Godkende en detaljeret migreringsplan
  • Kommunikere internt om telefoniskiftet vha. Telenors kommunikationsmateriale

Projektkoordinering

 

  • Du får tildelt en implementeringsmanager, som koordinerer aktiviteter med din  telefoniansvarlige

 

  • Aktiveringsdato for dit telefoniskifte afstemmes mellem din implementeringsmanager og din telefoniansvarlige

 

  • Vi afstemmer din løsning og og tilpasser tilbuddet med de ændringer, som måtte komme i projektet

 

 

Data Indsamling, Sparring og Support

 

  • Det er dit ansvar at fremskaffe fyldestgørende og relevant data til os

 

  • Vi afstemmer og validerer data

 

  • Standard forsendelse af SIM kort og routere

 

  • På aktiveringsdatoen er din implementerings-manager 100% dedikeret

 

Kommunikation

 

  • Du modtager vores standard kommunikationsmateriale omkring telefoniskifte

 

  • Dine brugere får en SMS dagen før aktiveringsdatoen

 

Selvbetjeningsportaler og fakturatjek

 

  • Du introduceres til relevante selvbetjeningsportaler

 

  • Kontrol af din første faktura og lukning af projektet

 

Start forfra

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Kom godt fra start med nyttig information, guides, tips og tricks

Gå til forsiden af Playbook