Hvis du vil vide mere om hvordan vi implementerer din løsning
Det hjælper vi med
Du får en dedikeret implementeringsmanager, som styrer forløbet.
Implementeringsmanageren
- er din SPOC og har mange års erfaring med implementering af telefoniløsninger
- sikrer at processen forløber optimalt og effektivt
- sørger for kvalitetssikring af leverancerne i projektet
Forventningen til dig
Vi sørger for at dit ressourceforbrug er minimalt. De få opgaver, som du skal tage dig af, er følgende:
- Allokere de rigtige ressourcer til projektet
- Koordinere projektets aktiviteter
- Foretage validering af data i samarbejde med os
- Godkende en detaljeret migreringsplan
- Kommunikere internt om telefoniskiftet vha. Telenors kommunikationsmateriale
Projektkoordinering
- Du får tildelt en implementeringsmanager, som koordinerer aktiviteter med din telefoniansvarlige
- Aktiveringsdato for dit telefoniskifte afstemmes mellem din implementeringsmanager og din telefoniansvarlige
- Vi afstemmer din løsning og og tilpasser tilbuddet med de ændringer, som måtte komme i projektet
Data Indsamling, Sparring og Support
- Det er dit ansvar at fremskaffe fyldestgørende og relevant data til os
- Vi afstemmer og validerer data
- Standard forsendelse af SIM kort og routere
- På aktiveringsdatoen er din implementerings-manager 100% dedikeret
Kommunikation
- Du modtager vores standard kommunikationsmateriale omkring telefoniskifte
- Dine brugere får en SMS dagen før aktiveringsdatoen
Selvbetjeningsportaler og fakturatjek
- Du introduceres til relevante selvbetjeningsportaler
- Kontrol af din første faktura og lukning af projektet