Managed Service

Med Managed Service overtager Telenor den brugerrettede administration på jeres samlede forbindelser. Det betyder i praksis, at der kan spares et mellemled i kommunikationen, når jeres medarbejdere eller administrator har brug for én-til-én-service på den aftale, som I har med Telenor. Managed Service sparer jer altså for kostbar administrationstid, og medarbejderne får en bedre oplevelse og mere effektiv service.

Med Managed Service overtager Telenor den brugerrettede administration på jeres samlede forbindelser. Det betyder i praksis, at der kan spares et mellemled i kommunikationen, når jeres medarbejdere eller administrator har brug for én-til-én-service på den aftale, som I har med Telenor. Managed Service sparer jer altså for kostbar administrationstid, og medarbejderne får en bedre oplevelse og mere effektiv service.

Den direkte vej til løsningen

Den direkte vej til løsningen

”Kan jeg få højere hastighed på bredbånd hjemmefra… kan jeg få mere data i mit abonnement og kan jeg bestille en ny telefon”, spørger en medarbejder en tirsdag eftermiddag. Den afdelingsansvarlige skal så godkende budgettet og sende forespørgslen videre til IT-driften. IT-driften præsenterer så, efter at have fået svar fra leverandøren, valgmulighederne inden for budgettet. Afdelingslederen giver herefter medarbejderen besked… og så videre.

Ovenstående er et klassisk eksempel på, hvor administrationstungt det kan være at give medarbejderne de bedste vilkår at arbejde ud fra. Med Managed Service stiller Telenor sine konsulenter til rådighed for jeres medarbejdere og administrator. På den måde får I én direkte vej til løsningen.

Rammerne for løsningen

Rammerne for løsningen

Indholdet af jeres Managed Service udarbejder vi sammen, så mulighederne matcher jeres løsning hos Telenor og virksomhedens behov. Inden for de aftalte rammer får de ansatte altså øjeblikkelig support og handlefrihed, mens virksomheden får frigivet tid og økonomi.

Managed Service er en konsulentaftale, som Telenors kunder, kan tilkøbe på toppen af deres samlede nuværende løsning. Sammen planlægger vi, hvad omfanget af supporten skal være.

Hjemmearbejdspladser er fremtiden

Hjemmearbejdspladser er fremtiden

Hjemmearbejdspladser er de seneste år blevet et positivt vilkår, som mange arbejdspladser vælger at køre videre med, da det har vist at højne både effektivitet og fleksibilitet. Når hjemmekontoret bliver en integreret del af arbejdstiden, undgår virksomheden også løntilskud, da f.eks. bredbåndsforbindelsen bliver del af en arbejdsrelateret ordning.

Managed Service bliver altså medarbejdernes måde at optimere sine egne arbejdsforhold på, samtidig med at virksomheden kan overgå til en løsning med både tidsmæssige og økonomiske fordele.

Leder du efter en anden type abonnement? Giv os et kald.

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald

Nyhedsbrev fra Telenor Erhverv

Det er kun en gang imellem, vi har noget klogt at sige. Derfor spammer vi ikke din indbakke. Få gode råd, nyheder og tilbud i et omfang, der er til at arbejde videre med.