Nortec

I forbindelse med at Nortec ville oprette en ny afdeling, søgte de erfarne eksperter, der kunne hjælpe med rådgivning. Den nye afdeling var et vigtigt led i Nortecs forretningsplan. Med rådgivningen fra Telenor Erhverv blev opbygningen af Nortecs nye kundeserviceafdeling både effektiv og gnidningsfri.

 

 

Rådgivning sikrede et nyt skud på stammen

 

Nortec sælger vaskemaskiner, tørretumblere og tørreskabe til professionelle vaskerier. Med planer om at oprette en ny kundeserviceafdeling som led i deres forretningsudvidelse søgte Nortec rådgivning fra Telenor Erhverv. Rådgivningen skulle sikre en tryg implementering tilpasset deres behov.

” Vi har kunnet gøre brug af de erfaringer, Telenor har gjort sig med deres andre kunder”, fortæller Dan Vium, Kundeservice- og Marketingschef i Nortec.

 

Rådgivningen betød, at Nortec kunne læne sig op ad Telenor Erhvervs kompetencer og erfaring, når der var behov for sparring i forbindelse med opbygningen af kundeserviceafdelingen. Derudover var tæt dialog mellem Nortec og Telenor Erhvervs specialister en af grundstenene i samarbejdet.

 

Dorthe Laigaard, Daglig leder af Kundeservice i Nortec forklarer at ”rådgivningen har betydet alverden. Denne her tryghed, man får, ved at kunne læne sig op ad nogen”.

 

 

Inspiration til forskellige løsninger

 

Gennem rådgivningen fik Nortec både vejledning og inspiration til at finde en løsning, der dækkede alle deres behov. Her kunne specialisterne fra Telenor Erhverv især trække på deres erfaringer fra lignende virksomheder for at maksimere værdien for Nortec.

 

Rådgivningen viste sig da også at være gavnlig for Nortec. Efter implementeringen af den nye kundeserviceafdeling har de mærket en positiv udvikling. Afdelingen sørger nemlig for, at eksisterende kunder og potentielle kunder, der ringer ind, får den bedst mulige support hos en medarbejder i Nortec. Og det skaber plus på bundlinjen.

 

”Vi er gået mere fra at være en klassisk servicevirksomhed til at være en virksomhed, der faktisk overtager hele driften af de her vaskerier”, slutter Dan Vium, Kundeservice- og Marketingschef i Nortec.

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Kundeservice ikon

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald

Nyhedsbrev fra Telenor Erhverv

Det er kun en gang imellem, vi har noget klogt at sige. Derfor spammer vi ikke din indbakke. Få gode råd, nyheder og tilbud i et omfang, der er til at arbejde videre med.