Nordjysk Beslag
Nordjysk Beslag er professionel leverandør til håndværks-, industri- og skibsbrancherne i hele Danmark. Virksomheden har eksisteret i 42 år og de handler med byggebranchen via både webbutik, deres fysiske butik i Aalborg og kørende sælgere. Nordjysk Beslag lægger vægt på gode relationer og et godt samarbejde med deres mange kunder, som jævnligt besøges af deres professionelle salgskonsulenter.
Tryghed og samarbejde i øjenhøjde
Nordjysk Beslag har for nyligt skiftet sin gamle teleudbyder ud med Telenor. Allan Junge Madsen, der er Salgschef i virksomheden fortæller, at de i deres søgen efter en ny teleudbyder lagde stor vægt på jordforbindelse og et samarbejde i øjenhøjde.
”Da vores aftale med et andet teleselskab udløb, ville vi gerne lave en aftale med en ny teleudbyder, som gav os tryghed og god sparring. Vi besluttede at stikke en finger i jorden for at gennemsøge markedet og valget endte med Telenor. For os er det vigtigste ved et samarbejde, at vi kan møde hinanden i øjenhøjde, og den følelse havde vi med det samme med Telenor. Vi oplever en utrolig god sparring og kundeservicen er i top. Vores opstart var glidningsfri og det hele kørte bare fra dag ét”
Går aldrig glip af et opkald med Call Management
”Udover at alle i virksomheden selvfølgelig er glade for at have fået helt nye mobiltelefoner, er det bedste ved skiftet til Telenor, at vi med Call Management aldrig går glip af et opkald og på den måde ikke mister en potentiel kunde. Det er som salgschef vigtigt for mig, at telefonen bliver taget, så hver dag når dagen er omme, kigger jeg på, om vi har mistet et opkald i systemet. Med Call Management er det super nemt at ringe tilbage til kunden for at høre, om de er blevet kontaktet. Generelt bliver vores telefoner taget hurtigere end tidligere og vi kan se, hvor længe kunden har ventet på at komme igennem. Det har altså bare en god effekt”, fortæller Allan.
Godt humør… og alt samlet ét sted
Inden skiftet til Telenor havde Nordjysk Beslag telefoni hos én udbyder og internet hos en anden udbyder. De har i dag valgt at samle alt hos Telenor for at gøre arbejdsgangen lettere.
”Det gør vores arbejdsgang nemmere, at vi kun skal henvende os et sted, hvis vi oplever problemer med telefoni og internet. Vi har hos Telenor fået en kontaktperson, som vi altid kan henvende os til, og han står altid klar med åbne arme og et godt humør. Og som nordjyder sætter vi stor pris på den gensidige respekt, som vi oplever”, afslutter Allan.