Download nu

Få svar på dine spørgsmål

Mit Telenor-appen giver dig et nemt og hurtigt overblik over dine abonnementer. I appen kan du fx holde styr på dine regninger, følge med i hvor meget data du har tilbage og købe ekstra GB hvis du løber tør.

Download Mit Telenor-appen gratis i App Store eller Google Play.

For at få fuld adgang til appen skal du logge ind med din CONNECT-konto. Har du ikke allerede har en konto, trykker du på ”Opret konto” på appens første side. Så snart du har oprettet din konto, kan du logge ind. Hvis din mobil har fingeraftrykslæser eller ansigtsgenkendelse, kan du også nemt og sikkert logge ind på den måde.

Har du glemt adgangskoden til din CONNECT-konto, kan du nulstille den fra appen. Tryk på ”Glemt adgangskode?” og indtast din e-mail. Alternativt kan du nulstille den her.

Hvis du oplever problemer med at logge ind, er du velkommen til at kontakte os.

I Mit Telenor-appen får du et nemt og hurtigt overblik over dit forbrug. Hvis du har et mobilabonnement, kan du fx se, hvor meget data du har tilbage. Du kan også se, hvor mange sms’er du har sendt, og hvor mange minutter du har talt.

Hvis du har flere abonnementer, får du overblik over alle abonnementerne i hjemmet. Du kan fx følge med i, om børnene er ved at løbe tør for data. Tryk på ”Abonnementer” nederst i menuen og vælg det ønskede abonnement.

Familiens andre brugere kan se forbrugsdetaljer for deres egne abonnementer

Er du løbet tør for data, kan du købe ekstra GB – eller fortsætte med nedsat hastighed (64 Kbit). Du kan købe ekstra data i Mit Telenor-appen via forsiden eller under det ønskede abonnement. Du får dog først adgang til at købe mere data, når du har brugt 80 procent af datamængden i dit abonnement. 

Betalinger for køb af ekstra data bliver først trukket på din næste regning. Det er et engangskøb, og eventuelt ubrugt data overføres ikke til næste regningsperiode. Regningsperioden for privatkunder løber fra d. 16. til d. 15. i måneden. Priserne fremgår i appen.

I Mit Telenor-appen kan du se og betale alle dine regninger fra Telenor. Under fanen ”Regninger” i bunden af appen finder du et overblik over både betalte regninger og regninger, der er klar til betaling. Hvis du har spørgsmål til dine regninger, kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål her.

I Mit Telenor-appen finder du et samlet overblik over relevante ændringer i dine abonnementer samt kommunikation med Telenor – vi kalder det ”Historik”. Du kan fx se, om du har fået tilsendt et nyt simkort, har købt en ny telefon eller har spærret et telefonnummer.

Dette er også stedet, hvor du finder beskeder fra Telenor, så du til hver en tid kan gå tilbage og finde vigtige detaljer om dit abonnement og dine ordrer.