Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Send din iPad til reparation

Går din iPad i stykker, kan du aflevere den i din Telenor-butik. Personalet i butikken sørger for at sende den sikkert og hurtigt til vores værksted.

Vi kontakter dig, så snart din iPad er tilbage fra reparation og er klar til afhentning i din Telenor-butik.

Du kan selv følge din reparation her.

90 % af alle iPads er retur inden for 2 uger

Personalet i butikken kan desværre ikke vurdere, hvor lang tid reparationen af netop din iPad vil tage. Men langt de fleste iPads er repareret inden for 14 hverdage.

Er der tale om en mere kompliceret reparation eller mangler vi fx reservedele, kan der desværre gå længere tid.

Altid 2 års reklamationsret - også efter reparation

Du har altid to års reklamationsret, når du køber en iPad hos os. Og når den har været til reparation, bliver reklamationsretten nulstillet. Så gem din kvittering fra værkstedet.

Reklamationsretten dækker ikke, hvis du fx taber din iPad eller den på anden måde bliver fysisk beskadiget.

Spørgsmål & Svar

+-
Hvordan kan jeg kontakte værkstedet?

Telefonnummer: 72 12 86 66
Åbningstider: Mandag – torsdag kl. 08:00-16:00, fredag kl. 08:00-15:30
E-mail: service.maribo@telenor.dk

+-
Hvad koster en reparation?

Går din iPad i stykker inden for din reklamationsret, koster reparationen 0 kr. Er reklamationsretten udløbet, skal du selv betale.

Vi kan undersøge din iPad og give dig et tilbud inden vi starter en reparation. Vær opmærksom på, at en forundersøgelse koster 250 kr. inkl. tilbud, hvis du efterfølgende vælger ikke at få den repareret hos os.

Derfor, inden du sender din iPad til forundersøgelse, så overvej om den er en reparation værd – eller om det bedre kan betale sig at købe en ny.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback