Brug for hjælp? Tjek Mit Telenor eller kontakt os

Send din iPad til reparation

Går din iPad i stykker, kan du aflevere den i din Telenor-butik. Personalet i butikken sørger for at sende den sikkert og hurtigt til vores leverandør Care1, som står for vores reparationer. Vi kontakter dig, så snart din iPad er tilbage fra reparation og er klar til afhentning. 

90 % af alle iPads er retur inden for 2 uger

Personalet i butikken kan desværre ikke vurdere, hvor lang tid reparationen af netop din iPad vil tage. Men langt de fleste iPads er repareret inden for 14 hverdage.

Er der tale om en mere kompliceret reparation eller mangler vi fx reservedele, kan der desværre gå længere tid.

Altid 2 års reklamationsret - også efter reparation

Du har altid to års reklamationsret, når du køber en iPad hos os. Og når den har været til reparation, bliver reklamationsretten nulstillet. Så gem din kvittering fra værkstedet.

Reklamationsretten dækker ikke, hvis du fx taber din iPad eller den på anden måde bliver fysisk beskadiget.

Spørgsmål & Svar

Hvordan kan jeg kontakte værkstedet?

Det er Care1, der står for alle vores reparationer. 

Du kan ringe til Care1 på 73 30 30 43  
Åbningstider: Mandag – fredag kl. 9-16
Du kan også sende en mail på denne adresse: Telenor.rep@ingrammicro.dk

Hvad koster en reparation?

Opstår der en fejl eller skade på din iPad, som er dækket af reklamationsretten, skal du ikke betale for reparationen. Hvis reklamationsretten er udløbet eller ikke dækker, opkræves et undersøgelsesgebyr på 275 kr.

 

Følgende er ikke omfattet af reklamationsretten: pristilbud, opdatering af produktet, ingen fejl fundet, selvforskyldt skade fx slag, knæk og buk af kabinet, væske, samt hvis årsagen til fejl skyldes uoriginale reservedele. Telenor kan ikke holdes ansvarlig for evt. uoriginale dele, der uforsætligt bliver beskadiget i forbindelse med reparationen. Hvis produktet ikke kan serviceres, fordi det er låst med kode, password, Google FRP, Find My iPhone eller lignende, vil ovenstående gebyr opkræves. Overvej derfor altid situationen, inden du sender din mobil til undersøgelse.

Hjalp denne side dig?
Tak for hjælpen med at gøre siden bedre