Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Har du mistet din iPad?

Skulle du miste din iPad og dit simkort til Mobilt Bredbånd, så kontakt os med det samme. Vi kan hjælpe med politianmeldelsen og spærre simkortet, så ingen kan misbruge dit abonnement.

Spær dit simkort:

  • Hos Kundeservice. Ring på 72 100 100
  • I din lokale Telenor-butik. Du får nyt simkort med det samme

Er din iPad blevet stjålet?

Anmeld tyveriet til politiet
Klik her og anmeld tyveriet direkte til politiet.

Anmeld tyveri til dit forsikringsselskab
Når du anmelder tyveriet til dit forsikringsselskab, vil de som regel bede om:

  • Dit policenummer
  • Kvittering på politianmeldelse
  • Kvittering på mobil
  • Beskrivelse af mærke og model

Har du købt din iPad hos Telenor, kan Kundeservice hjælpe dig med at skaffe kopi af din købskvittering.

Skal du have genåbnet dit simkort?

Finder du din iPad igen, kan du få genåbnet dit simkort enten i en af vores butikker eller ved at ringe til Kundeservice på 72 100 100.

Spørgsmål og svar

+-
Dækker din TelenorSikring?

Har du købt TelenorSikring, kan du anmelde din skade i alle landets Telenor-butikker.

Har du ikke TelenorSikring, og er din reklamationsret udløbet, undersøger vi gerne din iPad og giver dig et tilbud på reparationen. Vær opmærksom på at vi tager 250 kr. for undersøgelsen inkl. tilbud, hvis du efterfølgende vælger ikke at få mobilen repareret hos os.

+-
Hvad gør du, hvis du er uenig i beskeden fra værkstedet?

Er du ikke enig i værkstedets afgørelse eller deres tilbud, kan du skrive til dem på service.maribo@telenor.dk og skriv ’Terminalklager’ i emnefeltet.

+-
Skal du tage kvitteringen med ned i butikken?

Har du købt din iPad hos Telenor, behøver du i langt de fleste tilfælde ikke medbringe din kvittering, når du indleverer din tablet til reparation.

Men ønsker du at klage over en fabriksfejl på iPad eller mangler der fx udstyr eller ledninger i pakken, så husk altid din kvittering.

+-
Send din iPad med posten

Har du ikke mulighed for at komme forbi med din iPad, kan du sende den direkte til vores værksted i Maribo. 

Er der tale om en reklamation, betaler vi portoen. Du kan få dækket dine portoudgifter på to måder:

  1. Send iPad retur som ’modtager betaler’ og vi returnerer dit udlæg
  2. Ring til Kundeservice og få tilsendt en pakkelabel

Send din iPad til:
Telenor
Rødbyvej 2
4930 Maribo
Att.: Webshop/Service

Vedlæg kopi af din kvittering eller regning og send din iPad i en foret kuvert, der beskytter den undervejs.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback