Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Kan du ikke komme på nettet med din iPad?

Har du haft problemer med at komme online på din iPad via Mobilt Bredbånd, kan det skyldes, at der er ringe eller ingen dækning i området.

Tjek vores dækningskort

Er der dækning i området, prøv at:

  • Genstarte din iPad
  • Tjek om der er midlertidige driftsproblemer med mobilnetværket.
  • Står der ikke "Telenor DK" i øverste venstre hjørne af skærmen, er simkortet sandsynligvis defekt. Du kan ringe til Kundeservice og få et nyt simkort tilsendt med posten – eller kig ned i en af vores butikker og få et nyt med det samme.

Kan du stadig ikke komme online, prøv at nulstille netværksindstillingerne:
Vælg: Indstillinger > Generelt > Nulstil > Nulstil netværksindstillinger

Har du stadig problemer med at komme online, kan du døgnet rundt ringe til Kundeservice på 72 100 100.

Hvad kan blokere dit signal

Bakker og træer: Står du i en lavning, eller er du omgivet af bakker eller træer, kan netværkssignalet have svært ved at nå din mobil.

Vejr og vind: Mobilsignalet bliver påvirket af årstiden. Den bedste mobilsignaldag er faktisk en frostklar vinterdag. Mens våde blade, regn og sne vil dæmpe signalet.

Bebyggelse: Er der en stor betonbygning mellem dig og nærmeste sendemast, sænker murene signalstyrken. Og er du inden i en bygning med tykke mure, kan du også opleve dårligere signal.

Mange i samme område: Er der mange, der bruger Telenors mobile netværk samtidig, kan din hastighed blive lavere.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback