Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Ingen netforbindelse på Mobilt Bredbånd

Hvis du ikke kan komme online med dit mobile bredbånd, kan det være fordi der er ringe eller ingen dækning i området.

Tjek vores dækningskort

 Er der dækning i området, prøv at:

  • Tag simkortet ud og rens det forsigtigt med en ren og tør klud
  • Opdater din computer/tablet til nyeste software

Kan du stadig ikke komme online?

1. Afinstaller og geninstaller dit modem

  • Installer softwaren til dit mobile bredbånd igen
  • Åben en browser og du burde igen være online

Har du et Huawai-modem, hedder softwaren "Mobile Partner"
Har du et Option-modem, hedder softwaren "Globetrotter Connect"
Har du et Sony Ericsson-modem, hedder softwaren "Wireless Manager"
Er du i tvivl om, hvordan du afinstallerer software, så tjek manualen til din computer.

2. Slå din firewall fra

  • Slå din firewall fra
  • Gå på internettet

Hvordan du slår din firewall fra, er afhængig af din computer og model. Din manual kan guide dig, hvis du er i tvivl om, hvordan du sikkert slår din firewall fra og til.

Husk at slå firewallen til igen med det samme og ændre opsætningen af firewallen, så du fremover kan bruge dit mobile bredbånd uden problemer.

Stadig ikke online?

Ring til Kundeservice på 72 100 100 døgnet rundt. Og har du dit udstyr inden for rækkevidde, kan vi hurtigere hjælpe.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback