Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Mobilt Bredbånd og 4G-netværk

Vores 4G-netværk dækker en meget stor del af landet, og derfor sælger vi kun mobile bredbåndsabonnementer og udstyr, som er gearet til 4G.

Selvom dit udstyr er parat til 4G, vil du opleve lavere hastighed, når du befinder dig i et område med kun 3G-dækning. Og tager du fx dit mobile bredbånd med i sommerhus, kan lavninger eller høje træer forværre dit signal.

Tjek vores dækning

Har du købt abonnement før 20. marts 2013

Siden 2013 har vi udvidet vores 4G-netværk betydeligt i hele landet, og det er ret sandsynligt, at du nu har 4G-dækning i dit område.

Men er dit abonnement købt før 20. marts 2013 skal du have nyt abonnement og udstyr, før du kan gå på 4G.

Er du i tvivl om dit udstyr er gearet til 4G, kan du ringe til Kundeservice på 72 100 100 døgnet rundt eller kigge forbi en af vores butikker med dit udstyr. Vi kan hurtigt hjælpe dig med at finde et abonnement, der passer til dig.

Spørgsmål & svar

+-
Hvorfor kan jeg ikke købe et 4G-abonnement online?

Det kan du i princippet også.

Men hvis du køber et 4G-abonnement på telenor.dk, skal du selv huske at opsige dit nuværende Mobil Bredbånd-abonnement. Derfor er det lettest for dig at henvende dig hos en butik eller ringe til Kundeservice, da du her kan købe et nyt abonnement og være sikker på, at det gamle bliver opsagt samtidigt.

+-
Min dongle er klar til 4G, skal jeg stadig have nyt abonnement?

Alle, der er blevet Mobil Bredbånd-kunder før d. 20. marts 2013, skal have nyt abonnement for at kunne gå på 4G-netværket.

+-
Hvis jeg køber en dongle nu, er den så 4G-klar?

Efter lancering af 4G sælger vi stadig dongles, der kun kan gå på 3G-netværket. Det skyldes bl.a, at vi ikke tilbyder 4G overalt i landet, og at nogle kunder derfor ikke har brug for en 4G-parat dongle.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback