Brug for hjælp? Tjek Mit Telenor eller kontakt os

Mobilt Bredbånd og 4G-netværk

Vores 4G-netværk dækker en meget stor del af landet, og derfor sælger vi kun mobile bredbåndsabonnementer og udstyr, som er gearet til 4G.

Selvom dit udstyr er parat til 4G, vil du opleve lavere hastighed, når du befinder dig i et område med kun 3G-dækning. Og tager du fx dit mobile bredbånd med i sommerhus, kan lavninger eller høje træer forværre dit signal.

Tjek vores dækning

Har du et gammelt abonnement?

Hvis dit abonnement er købt før d. 20. marts 2013 har du muligvis kun udstyr til at bruge 3G-nettet. Der er sket rigtig meget siden, og du har derfor højst sandsynnligt 4G, der hvor du bor.

Er du i tvivl om dit udstyr er fungerer med 4G, kan du kontakte os eller kigge forbi en af vores butikker med dit udstyr. Vi kan hurtigt hjælpe dig med at finde et abonnement, der passer til dig.

Spørgsmål & svar

Det kan du i princippet også.

Men hvis du køber et 4G-abonnement på telenor.dk, skal du selv huske at opsige dit nuværende Mobil Bredbånd-abonnement. Derfor er det lettest for dig at henvende dig hos en butik eller ringe til Kundeservice, da du her kan købe et nyt abonnement og være sikker på, at det gamle bliver opsagt samtidigt.

Alle, der er blevet Mobil Bredbånd-kunder før d. 20. marts 2013, skal have nyt abonnement for at kunne gå på 4G-netværket.

Efter lancering af 4G sælger vi stadig dongles, der kun kan gå på 3G-netværket. Det skyldes bl.a, at vi ikke tilbyder 4G overalt i landet, og at nogle kunder derfor ikke har brug for en 4G-parat dongle.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback