Kontakt Telenor

Kontakt Telenor

Betaling til tredjepart

Betaling til tredjepart

Spørgsmål til tredjepartsbetaling

Har du i din sidste regningsperiode handlet og betalt med mobilen, har du foretaget betaling til 3. part. Det står på din regning under "Betaling med mobilen". Læs mere her.

Vi har sat forbrugsmax på dit abonnement, så du lettere kan holde øje med dit forbrug af indholdstjenester som fx spil, parkering, busbilletter og donationer. Læs mere her.

Forbrugskontrol holder styr på alt det, der kommer ud over dit månedlige abonnement. Altså de beløb der bliver lagt til din abonnementspris, når du fx ringer til udlandet eller handler på nettet og betaler med en sms. Læs mere her.

Find selv svaret

  • Se alle dine regninger
  • Se detaljeret forbrug
  • Få overblik over alle dine services

Find svaret i appen

  • Hurtigt overblik over forbrug
  • Overblik over alle abonnementer

Ring til os

  • Har spørgsmål til din regning
  • Vil klage over din regning

 

Åbent mandag til lørdag 7-23. Lukket søn- og helligdage.

72 100 100

Få hjælp i en butik

Få hjælp til alle vores produkter

Købe nye mobiler og abonnementer

Send os en e-mail