Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Tilmeld Betalingsservice

Du kan tilmelde alle dine abonnementer Betalingsservice enten på Mit Telenor eller i din netbank. 

På Mit Telenor tilmelder du din regning med dit registrerings- og kontonummer på den konto, pengene skal trækkes fra.

Tilmelder du regningen via din bank eller netbank, skal du bruge dit kundenummer, debitorgruppenummer og PBS-nummer. Du finder alle oplysningerne på din regning.

Der kan gå 4-8 uger før din aftale er aktiv

Når du ser din aftale og betaling på din månedlige betalingsoversigt fra Betalingsservice, er din tilmelding aktiv. Indtil da vil du modtage din regning med posten og kan betale den på Mit Telenor eller i fx netbanken.

Betalingsservice bliver varetaget af Nets, og alle dine personlige kortoplysninger bliver behandlet fortroligt.

Du har fået nyt betalingskort

Får du nyt betalingskort, bliver dine oplysninger automatisk opdateret. Din regning vil fortsat blive betalt til tiden.

Du modtager en betalingsoversigt

Du vil hver måned modtage en betalingsoversigt fra Betalingsservice i din eBoks eller indboks i din netbank.

Du kan se dine forbrugsdetaljer og abonnementsperioder på Mit Telenor.

Abonnement
Prisen på de abonnementer og services, du har tilmeldt Betalingsservice.

Forbrug ikke inkl. i abonnement
Det kan være beløb, du har doneret til en indsamling, busbilletter eller fx opkald foretaget i udlandet.

Andre beløb
Priser for fx oprettelse, rykkere eller penge, du har til gode. Det er også her, du finder Betalingsservices betalingsgebyr på 9,75 kr. Gebyret dækker de udgifter vi og Betalingsservice har, når vi håndterer din regning.

Du har betalt din regning to gange

Skulle din regning være blevet betalt to gange, bliver det for meget betalte automatisk trukket fra din næste regning.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback