Brug for hjælp? Ring til os på 72 100 100

Lav hastighed eller intet netværk

Er din internethastighed pludselig faldet, eller har du helt mistet signalet på mobilen? Prøv selv at rette fejlen ved at gennemgå listen herunder.

  • Genstart din mobil og lad den være slukket i 2-5 sekunder. Tænd mobilen igen og lad den starte op
  • Opdater din mobil til det nyeste software. Gå ind i mobilens indstillinger, og se om der er ny opdatering klar til din mobil
  • Tjek vores driftstatus for at se, om der er midlertidige problemer med mobilnetværket
  • Tjek, om der er dækning, hvor du er. Måske befinder du dig et sted, hvor signalet har svært ved at gå igennem? Det kan være tilfældet, hvis du fx er i en kælder eller et hus, der er bygget af beton og glas

Hvis du har mulighed for at fjerne batteriet fra din mobil, så prøv at gøre det - husk at slukke mobilen først. Vent et øjeblik og sæt det i mobilen igen. Prøv nu at tænde mobilen.

Har du en iPhone, kan du forsøge at nulstille mobilens netværksindstillinger: Vælg Indstillinger > Generelt > Nulstil > Nulstil netværksindstillinger.

Ring til Kundeservice på 72 100 100, hvis du stadig har problemer. 

Spørgsmål og svar

+-
Du kan ikke komme på nettet?
  • Tag simkortet ud og rens det forsigtigt med en ren og tør klud
  • Tjek om din mobil er opdateret til nyeste software
  • Nulstil netværksindstillingerne og genstart mobilen 
+-
Du kan ikke sende sms'er fra din iPhone?

Har du problemer med at sende sms'er fra din iPhone, kan det hjælpe at slå iMessages fra. Sådan gør du: 

Gå ind i Indstillinger > Beskeder > slå iMessage fra

+-
Du kan ikke sende mms'er?
  • Tjek om der er dækning, hvor du er
  • Tjek om du har opbrugt dit data på Mit Telenor.

Har du opbrugt din data, kan du logge på et trådløst netværk og sende via det.

Når du har brugt din datapakke, sender vi dig en sms med et link, hvor du kan købe ekstra data. 

+-
Du kan ikke ringe op?
  • Nulstil netværksopsætningen og genstart mobilen
  • Tag simkortet ud og test det i en anden telefon. Virker simkortet stadig ikke, er der sandsynligvis fejl på dit simkort. Du kan bestille et nyt simkort på Mit Telenor eller i din lokale Telenor-butik
+-
Du kan ikke komme online med mobilen?
  • Sluk og tænd mobilen
  • Tjek om der er dækning, hvor du er
  • Tag simkortet ud, rens det forsigtigt med en ren og tør klud

Virker din mobil stadig ikke, kan der være fejl på dit simkort. Bestil et nyt på Mit Telenor eller i din lokale butik.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback