Kommunikation

Kommunikation

Kontaktcenter

Kontaktcenter

Bestil opkald

Den gode kundeservice er i fokus

For de fleste virksomheder er tilfredse kunder en forudsætning for at kunne drive en god forretning, og forventningerne til en professionel og personlig kundeservice har aldrig været højere.

 

  • Virksomheder med fokus på god kundeoplevelse klarer sig bedre
  • Dårlige kundeoplevelser medvirker til tabt indtjening
  • Mange kunder skifter leverandør efter en dårlig kundeoplevelse
  • Utilfredse kunder fortæller deres netværk om de dårlige oplevelser

Hvad er Telenor Kontaktcenter?

Telenor Kontaktcenter er en komplet telefoniløsning, der hjælper med at yde en effektiv, professionel og personlig kundeservice, som altid håndteres af den rette kompetence. I kan fx optimere og tilpasse ressourcerne efter belastning, så I undgår at miste vigtige samtaler med mulighed for salg.

Eksempler på muligheder med løsningen:

Eksempler på muligheder med løsningen:

  • Adgang til kø og IVR-funktioner med åbningstid, velkomst og kømusik
  • Brugerklienter som passer til forskellige medarbejdertyper, omstilling og servicefunktioner
  • Sikre at kunden stilles igennem til den medarbejder, som vedkommende sidst har talt med
  • Sikre at dine kunder bliver stillet igennem til den rigtige kompetence med det samme
  • Opsætte specielle tastemenuer som fx CPR-nr., hvorefter kaldet sendes til den rigtige medarbejder
  • Tilbyde CallBack så kunden undgår at vente i kø
  • Adgang til performance management og statistikker på opkald ind og ud af huset
Kontaktcenter i din virksomhed?

Kontaktcenter i din virksomhed?

Vil du høre mere om dine fordele? Lad os ringe dig op