Brug for hjælp? Ring til os på 72 120 000

Opsig abonnement på Mobilt Bredbånd

Efter din 6 måneders bindingsperiode kan du altid opsige dit abonnement på Mobilt Bredbånd.

Hvis du vil opsige abonnementet, så ring til Kundeservice på 72 120 000. Vi har altid åbent.

Test din hastighed
Skift hastighed på Mit Telenor

Din sidste regning

Når du opsiger dit abonnement, regulerer vi din sidste regning, så den dækker dagene frem til datoen for din opsigelse.

Har du i din opsigelsesperiode brugt data ud over dit abonnement, modtager du en allersidste regning fra os ca. 10 dage efter, at din opsigelsesperiode er slut. Du kan fx have brugt data i udlandet eller købt ekstra data i din opsigelsesperiode.

Din opsigelsesperiode er 30 dage.

Afmeld Betalingsservice

Har du tilmeldt dit abonnement Betalingsservice, anbefaler vi, at du først opsiger aftalen, når du har betalt din sidste regning. Opsiger du aftalen inden, vil du modtage din regning med posten og blive opkrævet et regningsgebyr på 49 kr.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback