Brug for hjælp? Ring til os på 72 120 000

Lav hastighed på Mobilt Bredbånd

Mobilt Bredbånd kører over det mobile datanetværk. Det betyder, at hastigheden kan svinge, afhængigt af hvor du befinder dig, om du fx har opdateret din computer / tablet - eller om du har flere online-programmer åbne på samme tid.

Din hastighed vil automatisk falde, hvis du har brugt din datamængde for denne måned – præcis som du kan opleve med din mobil, hvis du sidst på måneden har brugt din datapakke.

Tjek din 4G-dækning

Løs problemet hurtigt

  1. Tjek din dækning
  2. Luk åbne programmer, som bruger din internetforbindelse
    Vent ca. 30 sekunder og gå på nettet igen
  3. Genstart din tablet / computer og gå online igen

Hvad kan blokere dit signal?

Bakker og træer: Står du i en lavning, eller er du omgivet af bakker eller træer, kan netværkssignalet have svært ved at nå din mobil.

Vejr og vind: Mobilsignalet bliver påvirket af årstiden. Den bedste mobilsignaldag er faktisk en frostklar vinterdag. Mens våde blade, regn og sne vil dæmpe signalet.

Bebyggelse: Er der en stor betonbygning mellem dig og nærmeste sendemast, sænker murene signalstyrken. Og er du inde i en bygning med tykke mure, kan du også opleve dårligere signal.

Er din hastighed stadig lav?

Ring til Kundeservice på 72 120 000, hvis din forbindelse ikke er blevet bedre. Vi kan bedst hjælpe dig, når du har dit udstyr lige ved hånden, når du ringer.

Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback