Brug for hjælp? Ring til os på 72 120 000

Meld flytning

Vil du være sikker på at være online allerede første dag på den nye adresse, skal du bestille flytning fire til seks uger før din flyttedato.

Det kan tage op til seks uger at flytte din bredbåndsforbindelse, fordi vi skal have en tekniker ud til centralen og omdirigere bredbåndssignalet til den nye adresse.

En flytning koster 99 kr. ekskl. moms.

Flytningen skal meldes til Kundeservice på 72 120 000.

Godt at vide, når du skal flytte

  • Hvis du melder flytning mindre end 14 dage før din flyttedato, skal du selv betale for en eventuel offline-periode.
  • Din forbindelse bliver lukket den dag, du har oplyst som flyttedato.
  • Hvis du har en anden telefoniudbyder end Telenor, skal du huske at bestille flytning af dit telefonabonnement, inden du bestiller flytning af bredbånd.
  • Du skal beholde dit udstyr, og bruge det igen på din nye adresse

Levering på ny adresse

  • Det kan det være nødvendigt med et teknikerbesøg for at etablere forbindelsen på din nye adresse (fx hvis der ikke er et intakt telefonstik). Et teknikerbesøg koster 695 kr. ekskl. moms.
  • Vi kan i de fleste tilfælde levere den samme hastighed på din nye adresse. Vi kontakter dig, hvis vi ikke kan levere bredbånd på din nye adresse.
Hjalp denne side dig?
Tak for din feedback