BULEDOKTOR

Fremtiden kalder på bæredygtige og langsigtede løsninger, også når det handler om professionel buleopretning på biler. Buledoktor ledte efter en teleudbyder, som kunne tilbyde dynamiske løsninger i takt med firmaets vokseværk. 

 

Buledoktor har i dag fem ansatte, og virksomheden har store planer på både miljøets og egne vegne. Allerede i 2022 er visionen at mandsopdække Sjælland med seks separate afdelinger, der kan tilbyde kosmetiske reparationer af køretøjer uden brug af hverken lak eller kemikalier.

 

 

Firstmovers på nye teknologier  

 

”Vi har valgt Telenor, fordi de er nytænkende. De er altid firstmovers på nye teknologier, og så formår de at sætte sig ind i kundens sted. De kan se de udfordringer og behov, vi står med i løbet af en arbejdsdag. Telenors kundeservice er altid tilgængelig, og vi får hurtigt respons på vores henvendelser”, fortæller Martin Hoffmann, der er Sales Manager hos Buledoktor

 

 

Vi kan bruge tiden på vores kernekompetencer

 

Martin understreger, at han oplever mindre spildtid, efter de har fået Call Management sat op. Kunderne peges automatisk i de rigtige retninger, og det sparer i sidste ende på resurserne. Det har givet ham og hans kollegaer hos Buledoktor mere tid til at fokusere på selve forretningen:

 

”Vi sparer en masse tid på administration, så vi i stedet kan bruge tiden på vores kernekompetencer. Vi får også gladere og mere tilfredse kunder, da de sjældent ringer forgæves, og de kan komme i kontakt med den rigtige medarbejder i første forsøg”, siger Martin Hofmann.

 

 

Løsningen er en økonomisk gevinst

 

”Med Call Management har vi fået en rentabel løsning, som vi kan udvide og tilpasse efter behov. Vi kan blive ved med at sætte nye numre ind i takt med at virksomheden vokser. Det er en fleksibel løsning, der problemfrit vokser sammen med virksomheden”, siger Martin Hofmann.

 

”Vi bliver heller ikke afbrudt unødigt i vores arbejde, og den enkelte medarbejder modtager kun de opkald, der er relevante. Der er ingen spildtid, og alle i virksomheden kan koncentrere sig om de primære opgaver. Det giver i sidste ende en økonomisk gevinst”, afslutter Martin Hofmann.

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald

Få nyheder fra Telenor Erhverv

Gå ikke glip af gode råd, seneste nyheder og spændende tilbud. Tilmeld dig vores nyhedsbrev i dag, og få det hele leveret i indbakken.