Rungsted Kro

Det giver bare en ro, at vi ved, at vi gør vores for, at vores gæster får den bedst mulige service og ikke spilder tiden i telefonkøer, hvor de så ender med at få fat i den forkerte medarbejder.

Kundecases
Kundecases

Christina Rud
Restauratør på Rungsted Kro

For restauratør, Christina Rud, betyder gæsteoplevelsen alt, og det er en helt central del af forretningen. Christina har været restauratør på Rungsted Kro gennem flere år, og hun har stor succes med brug af services, der understøtter behovet for at være tæt på gæsten.

LIDT OM VIRKSOMHEDEN

LIDT OM VIRKSOMHEDEN

Hvad er Rungsted Kro for en virksomhed?

 

Rungsted Kro er en traditionel dansk kro, hvor alle er velkomne, fortæller Christina. Vi er lokalsamfundets nerve med mange stamgæster, der kommer ind og får vendt verdenssituationen over en kold øl eller et godt måltid mad. For to år siden blev vi også udnævnt af Rigsarkivet som dansk KongeKroneKro, som gives til kroer med en særlig historie, identitet og originalitet.

 

Rungsted Kro er for alle, og vi serverer dansk mad, som folk kan betale. Hos os er gæsten altid i centrum, og de mødes altid med et smilt og et pænt hej. Uanset om det er gæster til en hurtig frokost, kursusdeltagere, gæster til en barnedåb, konfirmation eller fødselsdag, kan alle forvente god service og masser af hygge.

HVORFOR TELENOR

HVORFOR TELENOR

Vi er nysgerrige på, hvorfor Rungsted Kro valgte Telenor og spørger Christina, hvad der gjorde udslaget?

 

Da vi skulle vælge en ny teleudbyder, sonderede vi terrænet og talte med forskellige udbydere, men det stod hurtigt klart for os, at Telenor kunne tilbyde de løsninger, vi efterlyste. Her fik viderestilling med i prisen (Call Management), så vi kunne sætte vores opkald i system, så de passede til vores virksomhed. Det var nemt at sætte op, og det har fungeret meget fint lige siden.

BEDSTE FEATURE

BEDSTE FEATURE

Har I en yndlingsfunktion i jeres erhvervsabonnement?

 

Det er klart den gratis Call Management-funktion med hovednummer og viderestilling. Med hovednummer og viderestilling har vores gæster en enkelt indgang til Rungsted Kro og stilles videre til den først ledige medarbejder, så de aldrig ringer forgæves. Det giver en god oplevelse for gæsten, og vi kan samtidig arbejde smartere og mere effektivt.

 

Det giver bare en ro, at vi ved, at vi gør vores for, at vores gæster får den bedst mulige service og ikke spilder tiden i telefonkøer, hvor de så ender med at få fat i den forkerte medarbejder.

GØR HVER DAG BEDRE

GØR HVER DAG BEDRE

Gør jeres løsning hos Telenor hverdagen nemmere for jer?

 

Ja, bestemt! Hvis jeg er ude at rejse eller holder fri, har jeg ro i maven, og jeg kan koble af. Jeg ved, at alle opkald bliver besvaret, når jeg ikke er der. Selv når der er ekstra travlt, bliver alle opkald besvaret, og vi kan også styre opkaldene, så vores gæster kun stilles igennem til relevante medarbejdere. Det gør samarbejdet her på kroen meget nemmere og mere effektivt.

ØKONOMISKE FORDELE

ØKONOMISKE FORDELE

Er der økonomiske fordele ved jeres erhvervsløsning?

 

Ja, det er der helt sikkert. Vi klarer nemlig det hele selv. Vi sparer faktisk en medarbejder, da vi ikke har behov for at have en booking-medarbejder ansat. Opkaldet sendes automatisk videre til mig og en række andre medarbejdere, der kan håndtere bookinger. Nogle dage er der mange opkald, andre dage færre, så for os er der en økonomisk gevinst i, at der ikke skal sidde en fast medarbejder og tage opkald. Vi løfter i flok.

 

Man kan som virksomhed spare mange penge, når man ser på alternative og nye muligheder. Alle virksomheder er selvfølgelig forskellige, men der kan være mange penge at spare, hvis man går arbejdsgangene efter i sømmene.

HJÆLP TIL EN BEDRE OPLEVELSE

HJÆLP TIL EN BEDRE OPLEVELSE

Bidrager jeres erhvervsløsning til en bedre oplevelse for jeres gæster?

 

Det er altafgørende for os, at vores gæster kommer frem til den rigtige medarbejder på kort tid, så det må man sige, at den gør. Vi er mere til stedet overfor gæsterne, og det giver en positiv oplevelse. Vi har faktisk aldrig fået et spørgsmål, som vi ikke har svaret på med det samme. Super vigtigt for os, når gæsten og vores service er kernen i alt, vi gør her på kroen.

BEDRE SAMARBEJDE

BEDRE SAMARBEJDE

Hvordan oplever I samarbejdet med Telenor?

 

Det er rigtigt fint! Jeg får svar med det samme takket være en tilgængelig kundeservice. Jeg tager ofte mit spørgsmål eller problem direkte med Telenor-butikken i Lyngby. Det hjælper at være fysisk i butikken, så får jeg tegnet og forklaret de forskellige løsninger, fortæller Christina.

Jeg får svar på det, jeg skal have svar på, og der er nem og hurtig hjælp at få, uanset om det er i butikken i Lyngby eller det er over telefonen med kundeservice.

Flere kundeudtalelser

Hos Telenor får vi meget for pengene. Med Call Management kan vi nemt styre opsætningen af vores telefoni.

Kundecases

Ole Sylvest Mikkelsen
Indehaver af Atag/Caldo ApS

Telenor er nytænkende. De er altid firstmovers på nye teknologier, og så formår de at sætte sig ind i kundens sted.

Kundecases

Martin Hoffmann
Sales Manager i Buledoktor