Buledoktor

Vi valgte Telenors erhvervsløsning fordi, den sparer os for en masse administration. Nu kommer vores kunder altid i kontakt med den rigtige medarbejder, nemt og hurtigt. Det giver tilfredse kunder og større arbejdsglæde.

Kundecases
Kundecases

Martin Hoffmann
Sales Manager i Buledoktor

LIDT OM VIRKSOMHEDEN

LIDT OM VIRKSOMHEDEN

Hvad er Buledoktor for en virksomhed?

 

I Buledoktor laver vi professionel buleopretning på biler. Fremtiden kalder på bæredygtige og langsigtede løsninger, så vi hverken lakerer eller bruger kemikalier under buleopretningen. Lige nu er vi fem ansatte i Buledoktor, og vi har store planer for fremtiden. Allerede i 2022 er planen at udvide, så vi dækker Sjælland med seks afdelinger.

HVORFOR TELENOR

HVORFOR TELENOR

Vi er nysgerrige på, hvorfor Buledoktor valgte Telenor og spørger Martin, hvad der gjorde udslaget?

 

Fordi Telenor er nytænkende. De er altid firstmovers på nye teknologier, og så formår de at sætte sig ind i kundens sted. De kan se de udfordringer og behov, vi står med i løbet af en arbejdsdag. Telenors kundeservice er altid tilgængelig og vi får hurtigt respons på vores henvendelser.

 

Det er nemt for os i en travl hverdag. Hos Telenor går det ganske enkelt hurtigere sammenlignet med de steder, vi tidligere har haft vores erhvervstelefoni.

BEDSTE FEATURE

BEDSTE FEATURE

Har I en yndlingsfunktion i jeres erhvervsabonnement?

 

Det er helt klart Call Management! Det har virkelig betydet meget for virksomheden. Med Call Management og tastevalg kommer kunderne hurtigt i kontakt med den rigtige medarbejder, og vi kan give kunderne en bedre og mere målrettet service. Det har givet gennemsigtighed i virksomheden, og man kan altid se, hvem af sine kollegaer der er ledige og optagede.

 

Vi omstiller aldrig en kunde forgæves, hvilket betyder, at kunderne får en god oplevelse, når de ringer til os.

 

Vi er særligt glade for funktionen, når det kommer til vores erhvervskunder. De ved, hvad de skal have, så de forventer at komme i kontakt med en medarbejder, der hurtigt kan oprette deres sag, så de kan komme videre igen.

 

En anden fed feature er, at vi kan ændre vores velkomsthilsen efter behov, og så kan vi lave særlige beskeder til vores kunder – fx med information om vores åbningstider henover julen.

GØR HVER DAG BEDRE

GØR HVER DAG BEDRE

Gør jeres løsning hos Telenor hverdagen nemmere for jer?

 

Efter vi har fået Call Management, oplever vi meget mindre spildtid, og vi slipper for at holde styr på de mange indkommende opkald. Vi sparer en masse tid på administration, så vi i stedet kan bruge tiden på vores kernekompetencer. Vi får også gladere og mere tilfredse kunder, da de sjældent ringer forgæves, og de kan komme i kontakt med den rigtige medarbejdere i første forsøg.

 

Der er ikke ligeså meget stress på – folk laver det de skal og ikke alle mulige andre ting. Opkaldende er sat i system, så kunderne kommer igennem til de rigtige personer.

ØKONOMISKE FORDELE

ØKONOMISKE FORDELE

Er der økonomiske fordele ved jeres erhvervsløsning?

 

Med Call Management har vi fået en rentabel løsning, som vi kan udvide og tilpasse efter behov. Vi kan blive ved med at sætte nye numre ind i takt med at virksomheden vokser. Det er en fleksibel løsning, der problemfrit vokser sammen med virksomheden.

 

Vi bliver heller ikke afbrudt unødigt i vores arbejde, og den enkelte medarbejder modtager kun de opkald, der er relevante. Der er ingen spildtid og alle i virksomheden kan koncentrere sig om de primære opgaver. Det giver i sidste ende en økonomisk gevinst.

HJÆLP TIL EN BEDRE OPLEVELSE

HJÆLP TIL EN BEDRE OPLEVELSE

Bidrager jeres erhvervsløsning til en bedre oplevelse for jeres kunder?

 

Et stort og klart ja! Vi er altid tilgængelige, og det gode netværk giver en god sikkerhed for både virksomhed og kunder.

 

Setup’et i sin helhed bidrager til, at vi kan give vores kunder den bedst mulige service.

BEDRE SAMARBEJDE

BEDRE SAMARBEJDE

Hvordan oplever I samarbejdet med Telenor?

 

Samarbejdet er positivt, og der er altid hurtig tilbagemelding. Det er fedt, at man kan bestille et opkald inden for et bestemt tidsrum, og det rent faktisk bliver gjort. Vores konsulent har også været god til at komme tilbage med svar på de spørgsmål og ønsker, vi har haft.

Flere kundeudtalelser

Hos Telenor får vi meget for pengene. Med Call Management kan vi nemt styre opsætningen af vores telefoni.

Kundecases

Ole Sylvest Mikkelsen
Indehaver af Atag/Caldo ApS

Jeg får svar på det, jeg skal have svar på, og der er nem og hurtig hjælp at få, uanset om det er i butikken eller i telefonen med kundeservice.

Kundecases

Christina Rud
Restauratør på Rungsted Kro