Atag/Caldo ApS

Prisen var selvfølgelig også en faktor, da vi skulle vælge en leverandør, og med Telenor får vi meget for pengene. Vi får blandt andet adgang til Call Management, hvor vi selv kan styre hele opsætningen af vores telefoni på en nem og enkel måde.

Kundecases
Kundecases

Ole Sylvest Mikkelsen
Indehaver af Atag/Caldo ApS

Hvordan kan du optimere dit abonnement, og hvilke features gør din og dine kunders hverdag bedre? Vi har snakket med en af vores kunder, som fortæller om, hvordan samarbejdet med Telenor har bidraget til en bedre kundeoplevelse og har medført en optimeret løsning.

LIDT OM VIRKSOMHEDEN

LIDT OM VIRKSOMHEDEN

Hvad er Atag/Caldo ApS for en virksomhed?

 

Hos Atag/Caldo importerer og foretager vi service på gaskedler. Vi kører ud i hele Storkøbenhavn, hvor vi både monterer og reparerer gaskedler. Vores kunder er en god blanding af private og virksomheder, der ligesom os, sætter pris på høj kvalitet og god service. Atag/Caldo ApS drives af mig og af min kone, der står for regnskab og bogføring, fortæller Ole Sylvest Mikkelsen, som har drevet virksomheden siden 2004.

HVORFOR TELENOR

HVORFOR TELENOR

Vi er nysgerrige på, hvorfor Atag/Caldo ApS valgte Telenor og spørger Ole, hvad der gjorde udslaget?

 

Vi har været erhvervskunde hos Telenor de sidste 10 år, og vi har været tilfredse fra første dag. Vi har en aftale, der kører tre år ad gangen. På den måde er vi sikre på, at vi har den løsning, der passer bedst til vores virksomhed. Løsningen dækker de områder vi har brug for, og vi får både leveret bredbånd, mobilt internet og mobiltelefoni.

 

Prisen var selvfølgelig også en faktor, da vi skulle vælge en leverandør, og med Telenor får vi meget for pengene. Vi får blandt andet adgang til Call Management, hvor vi selv kan styre hele opsætningen af vores telefoni på en nem og enkel måde.

BEDSTE FEATURE

BEDSTE FEATURE

Har I en yndlingsfunktion i jeres erhvervsabonnement?

 

Call Management er et godt redskab. Efter jeg har fået sat det op, har jeg været meget godt tilfreds med det. Det betyder, at jeg kan sætte mine opkald i system – fx til et vagtnummer, og op til helligdage og ferie kan jeg indtale en besked, der informerer kunderne om åbningstider og omstilling. Det giver god mening for mig og giver mine kunder en god oplevelse.

GØR HVER DAG BEDRE

GØR HVER DAG BEDRE

Hvordan gør jeres erhvervsløsning hverdagen nemmere?

 

Vi har valgt at have mobilt internet – og det kan jeg tage med mig. Det gør en stor forskel for mig, at jeg hurtigt kan slå op i kundekartoteket, når jeg er ude at køre. Det betyder også, at jeg kan søge på bestemte gaskedler og manualer, når jeg er ude ved kunderne.

 

Det smarte er enkeltheden – jeg sætter bare en USB-dongle i min bærbare computer, og så er jeg på nettet.

HJÆLP TIL EN BEDRE KUNDEOPLEVELSE

HJÆLP TIL EN BEDRE KUNDEOPLEVELSE

Bidrager jeres erhvervsløsning til en bedre oplevelse for jeres kunder?

 

Ja, helt sikkert. Vores kunder ringer aldrig forgæves, og når butikken er lukket eller op til ferie eller helligdage, får mine kunder relevant information om særlige åbningstider, så de ved, hvornår de kan ringe igen. Det er både nemt for mig og mine kunder.

BEDRE SAMARBEJDE

BEDRE SAMARBEJDE

Hvordan oplever I samarbejdet med Telenor?

 

Nu jeg været kunde hos Telenor de sidste 10 år, og jeg har været godt tilfreds gennem alle årerne. Der er en gensidig tillid, som jeg godt kan lide. Tingene bliver gjort og det fungerer bare. Jeg kan altid få fat i kundeservice, og jeg kan få altid få hjælp med det samme, så jeg hurtigt kan komme videre med arbejdet.

 

Jeg har lige købt en ny telefon, og nu glæder jeg mig bare til 5G, så jeg endnu hurtigere kan få adgang til produktoplysninger og manualer, når jeg er ude på en opgave.

Flere kundeudtalelser

Samarbejdet er positivt, og der er hurtig tilbagemelding. Vores konsulent har været god til at komme tilbage med svar på de spørgsmål og ønsker, vi har haft.

Kundecases

Martin Hoffmann
Sales Manager i Buledoktor

Jeg får svar på det, jeg skal have svar på, og der er nem og hurtig hjælp at få, uanset om det er i butikken eller i telefonen med kundeservice.

Kundecases

Christina Rud
Restauratør på Rungsted Kro