Lav hastighed eller intet netværk

Er din internethastighed pludselig faldet, eller har du helt mistet signalet på mobilen? Prøv selv at rette fejlen ved at gennemgå listen herunder.

  • Genstart din mobil og lad den være slukket i 2-5 sekunder. Tænd mobilen igen og lad den starte op
  • Opdater din mobil til det nyeste software. Gå ind i mobilens indstillinger, og se om der er ny opdatering klar til din mobil
  • Tjek vores driftsstatus for midlertidige problemer med mobilnetværket
  • Tjek, om der er dækning, hvor du er. Måske befinder du dig et sted, hvor signalet har svært ved at gå igennem. Det kan være tilfældet, hvis du fx er i en kælder eller et hus, der er bygget af beton og glas
  • Hvis du har mulighed for at fjerne batteriet fra din mobil, så prøv at gøre det - husk at slukke mobilen først. Vent et øjeblik og sæt det i mobilen igen. Prøv nu at tænde mobilen.
  • Har du en iPhone, kan du forsøge at nulstille mobilens netværksindstillinger: Vælg Indstillinger > Generelt > Nulstil > Nulstil netværksindstillinger.

Hvis du stadig oplever problemer, er du velkommen til at kontakte os

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.

Spørgsmål og svar

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

- Vi er klar mandag til fredag 8-20.