Tilmeld dig forbrugskontrol i Mit Telenor

I Mit Telenor får du overblik over dit forbrug, og du kan tilmelde dig forbrugskontrol. Nemt, enkelt og hurtigt.

Forbrugskontrol

Forbrugskontrol holder styr på alt det, der kommer ud over dit månedlige abonnement. Altså de beløb der bliver lagt til din abonnementspris, når du fx ringer til udlandet eller handler på nettet og betaler med en sms.

Du tilmelder Forbrugskontrol på Mit Telenor eller i Mit Telenor App.

Du sætter dit maksimum

Det er helt op til dig, hvor meget du vil have mulighed for at bruge ekstra om måneden.

Når du har brugt 80% af dit maksbeløb, sender vi dig en sms. Og overskrider du dit maksimum, bliver din mobil automatisk spærret inden for 24 timer.

Ønsker du at ændre dit maksbeløb, kan du gøre dette via Mit Telenor eller i Mit Telenor App. Selvom din mobil er spærret, kan du:

  • Modtage opkald
  • Ringe til 112
  • Ringe til 80 29 50 50 og få oplyst din saldo

Hvis din mobil bliver spærret

Er din mobil blevet spærret på grund af forbrugskontrol, kan du ringe til os og få den åbnet igen.

Når den nye regningsperiode starter, vender dit maksbeløb tilbage til det oprindelige.

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.

Spørgsmål & svar

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

- Vi er klar mandag til fredag 8-20.