Kontaktcenter

For de fleste virksomheder er tilfredse kunder en forudsætning for at kunne drive en god forretning, og forventningerne til en professionel og personlig kundeservice har aldrig været højere.

For de fleste virksomheder er tilfredse kunder en forudsætning for at kunne drive en god forretning, og forventningerne til en professionel og personlig kundeservice har aldrig været højere.

Virksomheder med fokus på god kundeoplevelse klarer sig bedre
Dårlige kundeoplevelser medvirker til tabt indtjening
Mange kunder skifter leverandør efter en dårlig kundeoplevelse
Utilfredse kunder fortæller deres netværk om de dårlige oplevelser

Hvad er Telenor Kontaktcenter?

Telenor Kontaktcenter er en komplet telefoniløsning, der hjælper med at yde en effektiv, professionel og personlig kundeservice, som altid håndteres af den rette kompetence. I kan fx optimere og tilpasse ressourcerne efter belastning, så I undgår at miste vigtige samtaler med mulighed for salg.

Det får du:

Det får du:

  • Adgang til kø- og IVR-funktioner med åbningstid og velkomst
  • Stilles igennem til den medarbejder, som hun sidst har talt med
  • Stilles igennem til den rigtige kompetence med det samme
  • Tastemenuer som sender kaldet til den rigtige medarbejder
  • CallBack så kunden undgår at vente i kø
  • Performance og statistikker på opkald
Kontaktcenter gav KODA's kundeservice bedre overblik

Kontaktcenter gav KODA's kundeservice bedre overblik

KODA har fået Kontaktcenter fra Telenor Erhverv, der samler alle indkommende opkald i ét system. Løsningen er blevet specielt tilpasset KODA og deres medarbejderes forskellige behov. Derudover er Kontaktcentret også integreret med deres CRM-system, så der hurtigt bliver vist kundedata for den, der ringer - allerede inden opkaldet bliver besvaret.

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Kundeservice ikon

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald