Smartnummer til Apple Watch og Samsung Watch

Hos Telenor kan du koble et smartwatch til et eksisterende mobilnummer, så det ikke længere behøver at være i nærheden af mobiltelefonen. Vi kalder det Smartnummer. Det kræver et Apple Watch eller Samsung Watch med eSIM (Cellular).

Smartwatch og mobil deler den mængde taletid og data, der er i det pågældende mobilabonnement.

Smartnummer bestilles i OneScreen Business under abonnementsdetaljer og ekstra services for det mobilnummer, der skal have adgang.

Spørgsmål og svar

Administrator aktiverer Smartnummer i OneScreen Business på det ønskede mobilnummer, hvorefter brugeren for en sms med et link.

Åbn Watch-appen på din iPhone, og følg guiden til aktivering af dit Apple Watch. Så er du klar. 

Administrator aktiverer Smartnummer i OneScreen Business på det ønskede mobilnummer, hvorefter brugeren for en sms med et link. 

Følg guiden på linket, og scan QR-koden med Galaxy Wearables-appen på din mobil. Og så er du klar.

Det kræver et Smartnummer at bruge smartwatch med eSIM. Smartnummer er en ekstra service til et eksisterende mobilabonnement. 

Smartnummer koster 25 kr. ekskl. moms pr. måned.

Du kan tilkoble ét smartwatch til din mobil på samme mobilnummer.

Ja, det kan du i Watch-appen på din iPhone eller i Galaxy Wearables-appen på din Samsung.

Nej, du kan kun have ét aktivt Smartnummer på dit smartwatch ad gangen. Du kan dog fjerne og tilføje dit smartwatch på dit mobilabonnement som beskrevet her på siden.

Det afhænger af, om du har et Apple Watch eller et Samsung Watch:

  • Apple Watch er lukket for roaming i udlandet og kan derfor kun bruges i Danmark
  • Samsung Watch kan benyttes i udlandet

Har du stadig spørgsmål?

Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice - Vi er klar mandag til fredag 8-16.