Nobia

Ved en omfattende flytning af 800 mobilabonnementer spurgte Nobia Telenor om implementeringshjælp. Her var det vigtigt, at der var en flydende overgang for Nobias sælgere. Nobia fik en vellykket flytning med en god service, et trygt samarbejde og var glade for Telenors evne til at forme en implementeringshjælp tilpasset Nobias behov.

 


Implementeringshjælp med fokus på Nobia


Nobia er Europas førende køkkenspecialist og har bl.a. brands som HTH, Invita og Unoform. Nobia skulle flytte 800 af deres mobilabonnementer over til Telenor. I den forbindelse sørgede Telenor for implementeringen.

 

”Den nye løsning, vi har fået fra Telenor, har gjort, at vi har samlet alt under ét tag” – Jan Søndergaard Andersen, IT-supporter, Nobia Danmark.

 

Implementeringen har gjort nemt for Nobias brugere, da de overgik til Telenor. Brugerne var primært sælgerne ude i butikkerne, som fik tilsendt nye simkort fra Telenor. Det eneste, de skulle, var at indsætte nye simkort i deres telefoner på gå-live-datoen. Flytningen blev på den måde en  flydende overgang for Nobia.  

 

”Der var styr på det fra start til slut med den her implementering” - Jesper Smedgaard Bertelsen, afdelingsleder IT Service Desk, Nobia Danmark.

 


Velorganiseret og trygt samarbejde

 

I implementeringen har Telenor i sparring med Nobia planlagt hele overgangen fra start til slut. Der blev bl.a. sat en gå-live-dato og planlagt, hvad der skulle ske efterfølgende.

 

”Det, der har overrasket mig mest, har faktisk været Telenors super gode service” – Jan Søndergaard Andersen, IT-supporter, Nobia Danmark.

 

Samarbejdet har været trygt, med fokus på kundens behov for implementeringshjælp. Derudover har der været en løbende sparring og god service, når Nobia har haft brug for hjælp.

 

”Jeg kan jo kun give tomlen op for Telenor, det gik mega godt” – Jesper Smedgaard Bertelsen, afdelingsleder IT Service Desk, Nobia Danmark.

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Kundeservice ikon

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald