COWI

COWI ville gerne bruge mindre tid på administration. Medarbejderne oplevede utrolig lang administrationstid, før de kunne få den support på telefoni og internet de ønskede. Med Managed Service har COWI fået forkortet administrationstiden for deres medarbejdere, ved at få Telenor til at administrere supporten. COWI har samarbejdet med Telenor over 10 år, og har oveni Managed Service opnået løbende telefoni- og internet forbedringer.

Kortere administrationstid med Managed Service

 

COWI er en stor rådgivningsvirksomhed på ingeniørområdet, og har flere afdelinger bl.a. i Europa, Asien, Nordamerika og Afrika. Mobilen er efterhånden et fast inventar i arbejdet hos COWI, hvor det er vigtigt, at telefonien fungerer optimalt. Her brugte medarbejderne lang tid på administration, før de fik support.

 

Managed Service gjorde det muligt for medarbejderne hos COWI at tilgå et team hos Telenor direkte både via telefonisk kontakt eller e-mail. Her kan de få support, udover den selvbetjeningsportal de i forvejen havde adgang til.

 

”COWIs samarbejde med Telenor har kørt i mere end 10 år nu. Når vi skal holde os opdateret inden for mobiltelefoni og internet, foregår det gennem sparringsmøder med Telenor ” – Claus Winther Adelørn, Digital Architect, COWI.


Tæt samarbejde og en hurtig support

 

Med Managed Service er der sparet et administrativt led væk. Det betyder, at medarbejderne hos COWI har adgang til en ”en-til-en service” enten via en selvbetjeningsportal eller via direkte kontakt til en konsulent hos Telenor Erhverv, når der har behov for rådgivning til bl.a. opgradering af ens internetforbindelse, opretning af nye mobilbrugere eller opgradering af deres abonnementer.   

 

For COWI har løsningen betydet, at der kan spares penge og en masse administrationstid. For medarbejderne giver det mulighed for at få den ønskede support, hvor og når de har brug for den. Igennem et tættere samarbejde bl.a. via sparringsmøder, sørger Telenor løbende for, at COWI er opdateret på telefoni og internet.

 

”Managed Service har betydet for COWI, at vi kan spare tid” – Claus Winther Adelørn, Digital Architect, COWI.

Skal vi finde den rigtige løsning til din virksomhed?

Kundeservice ikon

Vores eksperter er klar til at hjælpe dig i gang med den rigtige løsning.

Bestil et opkald